Joburi in domeniul bancar

 

BNR » inspector

(job inactiv)

Locatie: Bucuresti

Data adaugarii: 2009-02-09

Departament
Direcţia Supraveghere

Responsabilitati
INSPECTOR (studii economice) - 11 posturi

A. 1 post inspector la Serviciul inspecţie instituţii financiare nebancare

Principalele responsabilităţi:

monitorizează evoluţia indicatorilor privind activitatea desfăşurată de instituţiile financiare nebancare pe baza raportărilor periodice transmise de acestea, efectuează analize, întocmeşte rapoarte privind constatările efectuate;
participă la desfăşurarea acţiunilor de inspecţie la faţa locului în baza programului de inspecţie anuală stabilit de conducerea Băncii Naţionale a României;
efectuează acţiuni de inspecţie, pe baza rapoartelor transmise de instituţiile financiare nebancare, elaborează şi prezintă materiale privind solicitările de aprobare a modificărilor intervenite în situaţia acestora, analizează sesizările şi petiţiile persoanelor fizice şi juridice;
elaborează rapoarte zilnice şi analize destinate conducerii Direcţiei Supraveghere sau conducerii Băncii Naţionale a României;
Tematica de concurs şi bibliografia sunt specifice activităţii de monitorizare şi supraveghere a instituţiilor financiare nebancare (anexa nr.2)

B. 10 posturi inspector la Serviciile de inspecţie (inspecţie instituţii de credit)

Principalele responsabilităţi:

analizează încadrarea în prevederile legale şi înregistrează notificările instituţiilor de credit privind modificările în situaţia acestora;
monitorizează evoluţia indicatorilor privind activitatea desfăşurată de instituţiile de credit pe baza raportărilor periodice transmise de acestea, efectuează analize, întocmeşte rapoarte privind constatările efectuate;
participă la desfăşurarea acţiunilor de inspecţie la faţa locului în baza programului de inspecţie anual, stabilit de conducerea Băncii Naţionale a României, pentru instituţiile de credit;
efectuează acţiuni de inspecţie, pe baza rapoartelor transmise de instituţiile de credit, elaborează şi prezintă materiale privind solicitările de aprobare a modificărilor intervenite în situaţia acestora, analizează sesizările şi petiţiile persoanelor fizice şi juridice.

Tematica de concurs şi bibliografia sunt specifice activităţii de monitorizare şi supraveghere a instituţiilor de credit (anexa nr.1)

Cerinte
Condiţiile generale de înscriere la concurs sunt următoarele (pentru toate tipurile de posturi):

studii superioare economice, absolvite cu examen de licenţă;
cunoaşterea limbii engleze;
cunoştinţe de operare în domeniul informatic (editare texte, tabele, utilizare Internet etc.);
abilităţi de analiză, sinteză şi redactare;
capacitatea de a lucra în echipă, spirit de iniţiativă, rezistenţă şi capacitate de concentrare în condiţii de stres;
capacitate deplină de exerciţiu;
să nu aibă angajaţi în bancă soţul/soţia/, părinţi, copii, fraţi/surori, alte rude sau afini până la gradul II inclusiv;
să nu aibă desfaceri ale contractului de muncă din motive imputabile salariatului în ultimii 5 ani;
să nu fi participat la mai mult de trei concursuri în Banca Naţională a României, centrală plus sucursale, pe un post care presupune aceeaşi activitate;
să nu aibă înscrieri în cazierul judiciar de la Poliţie;
apt de muncă, aspect dovedit prin adeverinţa medicală;

Înscrierile se fac personal la Serviciul management resurse umane - Direcţia Resurse Umane, Str. Doamnei nr.8, sect.3, Bucureşti, până la data de 13 februarie 2009 (inclusiv), între orele 1100 - 1300.

La înscriere candidaţii vor prezenta următoarele documente:

chestionar tip;
curriculum vitae (model european);
diplomă de studii (original şi copie);
cartea de muncă (original sau copie);
alte documente care să ateste îndeplinirea condiţiilor de participare la concurs (original şi copie);
1 fotografie (tip paşaport);
buletin (carte) de identitate (original şi copie);
adeverinţă medicală eliberată de medicul de familie, care să ateste starea de sănătate corespunzătoare postului scos la concurs.

În data de 19 februarie 2009 candidaţii vor telefona pentru a primi detalii legate de desfăşurarea probelor de concurs.

Concursul se va desfăşura începând cu data de 23 februarie 2009 şi va avea următoarele probe:

Interviu socio-psihologic - care cuprinde 2 probe:
Interviu preliminar
Testare psihologică
Fiecare dintre cele 2 probe componente ale interviului socio-psihologic se apreciază cu calificativul admis/respins.

Test profesional scris - se apreciază cu note de la 1-10, nota minimă de promovare fiind 7,00.
Interviu socio-profesional - se apreciază cu note de la 1-10, nota minimă de promovare fiind 7,00.
Notă: Fiecare probă de concurs este eliminatorie.

Datele şi ordinea de susţinere a testului profesional scris şi a interviului socio-profesional vor fi stabilite de comisia de examinare.

Candidaţii care nu se vor afla în sală în momentul înmânării subiectelor pierd dreptul de a mai susţine testul profesional scris. Orice fraudă sau tentativă de fraudă dovedită se sancţionează cu eliminarea din concurs.

Candidaţii nemulţumiţi de rezultatul la testul profesional scris pot depune contestaţie la registratura BNR în atenţia Direcţiei resurse umane din centrala Băncii Naţionale a României, în termen de 48 de ore de la data comunicării rezultatelor, indiferent de modalitatea de comunicare.

Termenul de soluţionare a contestaţiei este de maxim 10 zile lucrătoare de la data înregistrării la Registratura B.N.R.

Candidaţii pot contesta numai notele obţinute la propriile lucrări scrise. Rezultatele obţinute la interviul preliminar şi la interviul socio-profesional nu pot fi contestate.

Relaţii suplimentare la tel. 021/313.04.10 int. 2512, 2523.

Expira la: 2009-02-13

Joburi active in domeniul bancar



Alte joburi din domeniul bancar



 

Ultimele Comentarii