Joburi in domeniul bancar

 

BCR » Manager Recuperare Senior

(job inactiv)

Locatie: Brasov

Data adaugarii: 2013-03-10

Departament
Departamentul Recuperare Regionala Retea_Biroul Recuperare Regionala

Responsabilitati
Responsabilitati



Gestioneaza in mod activ cazurile din portofoliul alocat si monitorizează stadiul acestora si realizarea in timp a actiunilor si deciziilor;
Verifica, gestioneaza si monitorizeaza in mod pro-activ portofoliul si cazurile ce ii sunt repartizate conform reglementarilor interne specifice activitatii desfasurate pentru a evita deteriorarea situatiei clientului/ pozitiei bancii si a ratelor de recuperare pana la recuperarea integrala a creantelor bancii, sau solutionarea cazului
Initiaza actiunile si analizele necesare formularii unei propuneri de recuperare prin procese legale, a creantelor bancii pentru clientii din portofoliile alocate, propunere ce va fi supusa aprobarii conform limitelor de autoritate;
Furnizeaza informatiile necesare elaborarii si semnarii, conform reglementarilor interne ale bancii, a documentelor contractuale care se creeaza ca urmare a intelegerilor sau negocierilor survenite intre banca si clientii din portofoliul gestionat sau terte parti;
Colaboreaza activ, in vederea asigurarii bunei derulari a procedurilor judiciare, cu consilierii juridici/executorii bancari/administratorii judiciari/speciali si lichidator implicati in cazurile ce fac obiectul analizei;
In cazuri speciale, gestioneaza clienti noi, respectiv activitatea de acordare de finantari noi (ca si solutii eficiente aferente cazurilor aflate in portofoliu)
Acorda sprijin consilierului juridic pe tranzactiile gestionate de acesta, in vederea pregatirii documentatiei de credit inainte de a fi transmisa decidentilor conform limitelor de autoritate.
Elaboreaza rapoarte de activitate (inclusiv rapoarte de vizite) si informeaza, conform frecventelor stabilite, superiorul ierarhic
Verifica implementarea corecta in sistemele bancii a aprobarilor primite in conformitate cu procedurile interne, dupa ce primeste confirmarea de la Departamentul Middle Office ca implementarea a fost finalizata si monitorizeaza existenta si actualizarea acestora.

Cerinte
Cerinte:

Studii superioare de lunga durata: economice / juridice / tehnice;
Vechime in specialitate: minima in specialitate: 3 ani, din care in institutii financiar-bancare min 1 an;
Alte conditii: permis de conducere categoria B



Cunostinte tehnice si de afaceri:

cunoasterea obiectivelor strategice ale bancii

cunostinte generale despre produsele si serviciile bancii si ale Grupului

tehnici de negociere

tehnici de control si monitorizare nivel mediu

cunostinte de ansamblu privind activitatea de corporate si managementul riscului nivel mediu

cunostinte economice si financiare

cunostinte legislative pentru societatile comerciale din Romania, in special legea insolventei nivel mediu

declaratia privind Toleranta Zero la Frauda si practici ilegale

analiza cerintelor clientilor

cunoasterea aplicatiilor informatice specifice domeniului de activitate

cunostinte IT (pachet Microsoft Office)

Limba Engleza - mediu



Aptitudini:

abordare analitica in ceea priveste riscul;

gandire strategica

aptitudini excelente de comunicare si lucru in echipa;

orientare spre performanta, rezultat si solutionare probleme;

nivel ridicat de integritate si incredere

capacitati avansate de gandire analiztica si sintetica

negociere

networking

simtul datoriei, al responsabilitatii

constientizarea afacerii

constiinta calitatii

perseverenta

analiza logica a situatiilor si emiterea de judecati adecvate

spirit de echipa

atentie la detalii

autocontrol in situatii de stres

integritate prin sustinerea valorilor etice ale bancii

autodezvoltare

Vezi detalii aici

Expira la: 2013-04-10

Joburi active in domeniul bancar



Alte joburi din domeniul bancar



 

Ultimele Comentarii