Azi începe campania online E verde tot, una dintre inițiativele prin care Banca Transilvania încurajează orientarea spre produse și servicii prietenoase cu mediul, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga:
Campania se derulează în perioada 11 – 17 aprilie și vine cu opțiuni de finanțare pentru achiziționarea de locuinţe și produse prietenoase cu mediul, pentru cumpărarea de soluții de mobilitate urbană, precum și la leasing pentru maşini electrice.
În cazul creditelor de nevoi personale este nevoie ca minim 70% din suma împrumutată să aibă destinație eco-friendly.
Pentru fiecare produs acordat în cadrul campaniei, BT va planta un copac în următorul sezon de împădurire din acest an.
Produse și servicii la ofertă:
Credit de nevoi personale cu asigurare de viață și somaj, cu dobândă fixă în lei (7,5%);
Credit de nevoi personale, dobândă fixă în lei (8%);
Pachet: credit de nevoi personale cu asigurare de viață și șomaj, cu dobândă fixă în lei + card STAR Forte;
Pachet: credit de nevoi personale cu asigurare de viață și șomaj, cu dobândă fixă în lei + card STAR Gold;
Credit imobiliar/ipotecar verde în lei (4,16% dobândă, cu marja de 2,3%);
Credit imobiliar/ipotecar pentru un imobil certificat de Romania Green Building Council în lei (4,06% dobândă, cu marja de 2,2%);
Cardurile de cumpărături STAR Forte și Gold (150 de puncte de loialitate);
Leasing în euro pentru mașini electrice (2,5% dobândă);
Posibilitatea de a plăti cu cardurile STAR în până la 18 rate fără dobândă la partenerii STAR care vând online produse eco-friendly, precum: panouri solare, biciclete, trotinete electrice,
sisteme de încălzire etc.
Orientarea spre produse verzi înseamnă contribuţia la un mediu mai sănătos, costuri mai mici la utilităţi şi de consum, precum şi standarde mai ridicate de viaţă.
Despre Banca Transilvania: Banca Transilvania este cea mai mare bancă din România şi principalul finanţator al economiei, acoperind toate segmentele de clienți și linii de business în sectorul financiar.
Cu o poveste începută în urmă cu aproape 30 de ani, are peste 19% cotă de piaţă, 3,6 milioane de clienţi, peste 9.000 de angajaţi, soluţii de online banking şi 500 de sedii în 180 de localităţi. Este singurul brand bancar românesc din Brand Finance Banking 500 (2021). Dincolo de banking, BT doreşte să aibă impact pozitiv în România, atât pentru oameni, cât şi pentru business şi mediu.
Nu există comentarii pentru această știre.
Transfond a anunțat că ING Bank se află printre cele cinci bănci prin aplicațiile cărora se pot face transferuri de bani instant printr-un cod QR generat în aplicațiile bancare, alături... detalii
BCR devine a cincea bancă, alaturi de CEC Bank, ING Bank, Libra Bank si BRD, prin care se pot face transferuri instant cu scanarea unui cod QR generat în aplicația... detalii
Regulamentul privind raportarea persoanelor fizice și juridice cu datorii de peste 20.000 de lei la bănci și IFN-uri în Centrala Riscului de Credit (CRC) administrată de Banca Națională a României... detalii
Aplicația Raiffeisen Smart Mobile are probleme de funcționare, conform sesizărilor primite de la cititori. „Vreau să-mi schimb PIN-ul cardului din aplicația Raiffeisen, dar nu pot, de ce?”, întreabă o cititoare,... detalii