Aplicația Raiffeisen Smart Mobile are probleme de funcționare

Autor:

Admin
2025-04-24 09:10

Aplicația Raiffeisen Smart Mobile are probleme de funcționare, conform sesizărilor primite de la cititori.

„Vreau să-mi schimb PIN-ul cardului din aplicația Raiffeisen, dar nu pot, de ce?”, întreabă o cititoare, la Intreaba Banca.

Problemele au apărut după ultima actualizare a aplicației, conform informațiilor primite de la un angajat al băncii.

Acesta ne-a oferit soluția pentru rezolvarea problemei cu aplicația Raiffeisen: ștergerea aplicației din telefon și reinstalarea acesteia.

O altă recomandare oferită de bancă, pe pagina Facebook, este “sa stergi datele, sa golesti memoria cache a aplicatiei, iar ulterior sa te loghezi din nou.

Astfel, te rugam sa urmezi pasii urmatori: Settings > Applications > Smart Token/Smart Mobile > Clear Data + Clear Cache.

iOS: Settings > IPhone storage > Apps > Offload app data.

In cazul in care urmezi pasii dar eroarea persista, pentru verificarea situatiei, te rugam sa te adresezi serviciului de relatii cu clientii, de pe numarul de telefon declarat bancii, la *2000 sau din strainatate la 004021 306.30.02.”

Unii clienți ai băncii s-au plâns de alte probleme ale aplicației Smart Mobile:

  • “De cand ati modificat aplicatia ,nu sepoate iesi din ea!!! Cand vrei saiesi iti cere pinul ,iar cand bagi pinul ,te baga inapoi in cont!
  • Când vreau sa intru pe aplicație îmi scrie că sa dezinstalat. mă conectez, urmez toți pașii necesari de conectare, iar când vreau sa revin în aplicație se decontează de fiecare dată.”

Raiffeisen a răspuns: “De la ultima actualizare a aplicatiei Smart Mobile, am imbunatatit semnificativ modul de logare.

In ceea ce priveste deconectarea din Smart Mobile, intoarcerea in ecranul initial este un comportament intalnit pentru aplicatii.

Totusi, vom incerca sa aducem optimizari in acest sens si iti multumim pentru feedback.”

Comentarii

Nu există comentarii pentru această știre.

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: Ultima Ora

ING se află printre cele 5 bănci prin care poți face transferuri instant cu cod QR

Transfond a anunțat că ING Bank se află printre cele cinci bănci prin aplicațiile cărora se pot face transferuri de bani instant printr-un cod QR generat în aplicațiile bancare, alături... detalii

BCR devine a cincea banca prin care poti face transferuri instant cu cod QR

BCR devine a cincea bancă, alaturi de CEC Bank, ING Bank, Libra Bank si BRD, prin care se pot face transferuri instant cu scanarea unui cod QR generat în aplicația... detalii

BNR modifică regulamentul privind raportarea datornicilor la CRC

Regulamentul privind raportarea persoanelor fizice și juridice cu datorii de peste 20.000 de lei la bănci și IFN-uri în Centrala Riscului de Credit (CRC) administrată de Banca Națională a României... detalii

Aplicația Raiffeisen Smart Mobile are probleme de funcționare

Aplicația Raiffeisen Smart Mobile are probleme de funcționare, conform sesizărilor primite de la cititori. „Vreau să-mi schimb PIN-ul cardului din aplicația Raiffeisen, dar nu pot, de ce?”, întreabă o cititoare,... detalii