Home Bank, aplicația ING Bank, a avut probleme de funcționare, conform plângerilor primite de la cititori.
O parte dintre clienții băncii nu au putut folosi aplicația pe parcursul ultimelor 2 zile.
“Momentan o parte dintre clienti intampina dificultati la accesare, dar depunem toate eforturile pentru a remedia cat mai rapid!”, conform unui postări pe Facebook a ING din această dimineață.
În prezent, pe site-ul ING la secțiunea “Starea serviciilor” se arată că “toate serviciile sunt funcționale”.
Nu există comentarii pentru această știre.
O clientă Alpha Bank ni s-a plâns că după ce această bancă a fost preluată, în luna august, de Unicredit, a rămas cu pensia blocată în contul băncii, fără card... detalii
Clienții BRD se plâng că nu mai pot face plăți cu aplicația YOU BRD, după ultima actualizare a acesteia, din 8 septembrie. "Nu mai poti face o plata de la... detalii
Plățile interbancare instant în lei se pot face acum doar prin introducerea numărului de telefon, fără IBAN, datorită noului serviciu RoPay Alias introdus de Transfond. Primele trei bănci care au... detalii
Patria Credit IFN, parte a Patria Bank Group și cea mai veche instituție financiară nebancară din România, dedicată finanțării agricultorilor și micilor afaceri, lansează o campanie de refinanțare fără comision de... detalii