RBS România desfăşoară în prezent un program de reconfigurare şi modernizare a sistemelor informatice ale băncii. Astfel, în data de vineri, 17 iulie, începând cu ora 15.00, nu se vor mai efectua operaţiuni la casieriile băncii până luni, când se va relua activitatea în mod normal. Banca apelează la înţelegerea şi bunăvoinţa clienţilor persoane fizice şi juridice pentru a solicita respectivele operaţiuni fie vineri până la ora 15.00, fie luni, 20 iulie, începând cu ora 9.00.rnrnDe asemenea, este posibil ca în următoarea perioadă, anumite tranzacţii să fie vizualizate cu scurte întârzieri. Pentru informaţii suplimentare, clienţii pot apela RBS Call Centre la telefon 021 20 20 800, serviciu disponibil non-stop.rnrnReconfigurarea şi modernizarea sistemelor informatice reprezintă una dintre măsurile luate de RBS România pentru îmbunătăţirea calităţii serviciilor oferite clienţilor săi. Odată finalizat, programul va contribui la dezvoltarea şi diversificarea portofoliului de produse adresate clienţilor persoane fizice şi va permite băncii să continue să ofere servicii de calitate superioară.rn
Nu există comentarii pentru această știre.
„Buna ziua. Am fost apelată zilele trecute de un funcționar de la Raiffeisen care m-a intrebat de un credit imobiliar. Vă rog să verificați, eu nu am luat niciun credit... detalii
Plățile cu telefonul printr-un cod QR au debutat în România în urmă cu 12 ani, la finalul lui 2013, printr-un proiect al Garanti Bank și firma suedeză Seamless, la bezinăriile... detalii
Aplicațiile financiare străine cu care poți să-ți faci un cont IBAN și un card, precum Zen, sunt preferatele escrocilor care orchestrează fraude online cu promisiuni de câștiguri mari prin diverse... detalii
O metodă utilizata de escroci pentru furtul banilor din conturile bancare este instalarea unor aplicații pentru controlul telefoanelor celor care sunt păcăliți cu credite sau investiții în acțiuni sau criptomonede.... detalii