71% dintre clienții BRD sunt nemulțumiți de aplicația YOU, dar banca nu le răspunde

Autor:

Bancherul.ro
Publicat la: 2025-05-30 07:58 Ultima actualizare: 2025-05-29 15:16

Dacă un client îți spune că nu poate să folosească serviciul tău, ba chiar îți publică pe net o recenzie proastă, însă tu nu-i răspunzi, ce poate să spună asta despre calitatea serviciilor tale?

Asta se întâmplă acum cu banca BRD.

Aplicația băncii, YOU BRD, are în Google Play 68 de recenzii negative dintr-un total de 95 publicate în acest an, ceea ce înseamnă că 71% dintre clienții băncii au fost nemulțumiți de servicii.

Procentul real ar putea fi și mai mare, dacă ne uităm la tipul recenziilor pozitive, de genul “good” sau “very nice”, care nu par a fi reale.

Dar ce e mai rău e că la toate aceste reclamații, cele mai multe virulente, nu există nicio reacție a băncii.

În această lună, în Google Play există 15 recenzii critice din totalul celor 18 față de aplicația YOU și niciun răspuns de la bancă.

Câteva exemple de recenzii:

  • Cea mai proasta aplicatie bancara care exista
  • Oribilă experiența cu această aplicație. Procesul de activare este greu, nu este compatibil cu toate telefoanele și te pune să treci prin tot procesul din nou o dată la ceva timp. Practic imposibil de folosit🫠 Citind restul recenziilor chiar nu înțeleg pentru ce mai există această aplicație.
  • Groaznica experienta cu aceasta aplicatie fata de orice alta aplicatie de banking 1. Nu imi permite sa fac transferuri ca ma delogheaza si imi da eroare generica “de securitate” cand apas pe buton de transfer 2. Dupa ce am aflat ca se uita la ce aplicatii am instalate pe tel, YouBRD ma limiteaza la transferuri si n-am ce face in privinta asta, pentru ca YouBRD nici macar nu imi spune ca asta e problema sau care aplicatii le considera problematice 3.Nu merge nici Login web cu “Mobile Token” din ea

În luna aprilie, 9 din 15 recenzii la aplicația YOU BRD au fost critice. În continuare, niciun răspuns de la bancă.

Câteva exemple de recenzii:

  • O mizerie de aplicatie, imi pare rau ca nu pot sa dau minus 1 stea ! Acum au facut un nou update, imi cere sa ma reinregistrez si nu functioneaza procesul de inregistrare online. Trebuie sa merg iarasi la banca ! Praf aplicatia, de cateori apare cate un update se strica alte functionalitati existente. 2025, Aprilie – nu mai merge optiunea de setare numar de rate la cardul de credit. Am 3 tranzactii peste 600 lei la care astept de cateva zile. Chiar nu inteleg cum aveti un scor de 4.8 ???
  • Experiență oribilă! Am încercat sa îmi adaug cardul pe Google Pay, iar nu ma lasă aplicația BRD sa îl pun.
  • jur ca nu am intalnit o applicatie de banking atat de cu probleme, ieri nu am reuit sa ma log ez in applicatie penteu ca nu imi vesea datele bine si acum stau de o ora si incerc sa dau continua, cu toate campurile completate si se plange ca inca sunt campuri necompletate, in conditiile in care nu imi arata ce este necompletat

În luna martie, 15 din 22 de recenzii au fost extrem de critice la adresa YOU BRD, fără ca banca să reacționeze:

  • cea mai varza aplicatie bancara. cica au protectii, te pune sa faci 100 de poze si sa o iei de la capat de 100 de ori. rasu plânsu ca in filmuletele cu autorizare pe internet.
  • M-am saturat de update-uri care cer reactivarea aplicației. După ce ajung la faza finala pentru actualizare date da eroare și trebuie sa o iau de la capăt. Slab.
  • Mizerie de aplicatie si de banca. Incerc sa trimit niste bani pe Revolut si imi da intruna tranzactie esuata cu toate ca e totul ok si am si banii (evident).
  • Cea mai ineficienta, greoaie si slaba aplicație de Banking. plina de probleme si bugguri, te chinui 3 ani sa intrii în aplicație daca merge.
  • Aplicatia nu functioneaza asa cum ar trebui. Pana la urma tot e mai bine sa ai banii in portofel decat sa incerci (pentru ca nu merge) sa te uiti la ei pe telefon.

În luna februarie s-au postat tot 15 recenzii critice dintr-un total de 22 la adresa YOU BRD, fără niciun răspuns de la bancă:

  • O aplicatie de toata jena. In primul rand nu o poti activa, decat din sucursala. Blocheaza transferurile fara nici un motiv. NU recomand BRD. Nu numai ca aplicatia este ingrozitoare, dar customer supportul este complet inutil. Suni la call center, te trimit in agentie. In agentie dau din umeri si te pun sa suni la call center. “Bravo” BRD :(((
  • Niciodata nu se poate face update al datelor personale in aplicatie. La fiecare schimbare a telefonului este nevoie de o vizita intr-o agentie BRD pentru a reactiva aplicatia. Desi BRD se lauda de ceva timp ca ambele operatiuni se pot face online in aplicatie.
  • cea mai neprietenoasa aplicatie bancara de pe piata.

În luna ianuarie, 14 din 18 recenzii au fost negative, ca cele din exemplele de mai jos:

  • Măi fraților, mai lucrați pe aplicația asta, că e slab rău de tot. Și neapărat, faceți un update la autentificarea online cu noile cărți de identitate electronice, (buletinele mici și noi) că nu pot face nimic în aplicație, nu mă lăsa să trec de pasul cu fotografia buletinului, deoarece nu o recunoaște!! Vai de capul vostru!
  • foarte slaba aplicația, nu poți sa faci mai nimic
  • Cea mai slaba aplicație comparativ cu restul de banci

Ultimul răspuns al BRD la recenziile din Google Play este datat 2 martie 2023, adică în urmă cu peste 2 ani:

“BRD – GROUPE SOCIETE GENERALE SA

March 2, 2023

Salut, Daniel! Vrem ca experienta ta cu YOU BRD sa fie una cat mai placuta. Te rugam sa ne trimiti un mesaj la mybrdcontact@brd.ro in care sa ne detaliezi problema intampinata si vom prelua situatia ta.”

Comentarii

Nu există comentarii pentru această știre.

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: Stirea Zilei

71% dintre clienții BRD sunt nemulțumiți de aplicația YOU, dar banca nu le răspunde

Dacă un client îți spune că nu poate să folosească serviciul tău, ba chiar îți publică pe net o recenzie proastă, însă tu nu-i răspunzi, ce poate să spună asta... detalii

„Nici nu știi când te taxează banca”, 19 ani mai târziu

În urmă cu 19 ani, în martie 2006, scriam în Ghișeul Bancar că „nici nu știi când te taxează banca”, un articol despre un client BRD căruia banca i-a luat... detalii

Dacă ți se cer bani pentru acordarea unui credit, este o înșelătorie

Dacă un site (platformă) sau un broker (consultant) de credite vă cere bani sub forma unor comisioane sau taxe pentru aprobarea unui credit, atunci cu siguranță este vorba de o... detalii

Dacă aveți un împrumut la bancă, evitați restanțele la Biroul de Credit

"Dacă sunt în Biroul de Credit, pot lua un credit de nevoi personale?", întreabă o cititoare, la Întreabă Banca. Dacă aveți probleme cu plata la timp a ratelor la bancă,... detalii