Se pare că unele bănci, în cazul nostru Unicredit, au trecut la un nou nivel de involuție în relația cu clienții, cărora le trimit răspunsuri la reclamații făcute de roboți, dezmierdați mai nou ca fiind Inteligență Artificială (AI).
Un cititor s-a plâns la Reclamații Bănci că Unicredit i-a refuzat activarea aplicației, dintr-un motiv nejustificat: că nu-și mai amintește ultima tranzacție făcută în cont. Asta după ce a transmis băncii, prin telefon, toate elementele de identificare, din buletin, de pe card, parola de securitate și numele de utilizator al aplicației.
“Dacă nu mai știți ultima tranzacție în cont, nu vă pot activa aplicația, trebuie să veniți într-o sucursală.”
Este inacceptabil ca o bancă să nu te poată identifica la distanță utilizând mai multe măsuri de siguranță decât cele standard.
Însă nu aceasta este marea problemă. Ci răspunsul primit de cititor la reclamația trimisă Unicredit. Un răspuns care este, evident, făcut de un robot. Un robot rudimentar, nu de o inteligență artificială.
“Nu pot sa activez aplicatia, pentru ca nu mai stiu datele ultimei tranzactii, dupa cum mi s-a cerut la call center. Nu este normal sa nu pot fi identificat dupa alte criterii de securitate, pentru a avea acces la cont si sa fiu pus sa merg la o sucursala a bancii.”
“Ca urmare a mesajului transmis, te informam ca aplicatia Mobile Banking poate fi configurata astfel:
In masura in care vei opta pentru activarea aplicatiei utilizand datele cardului (metoda self-enrollment), este necesar de avut in vedere ca SMS-ul primit contine un cod care are valabilitate de 45 de secunde, fiind necesar ca mai intai sa te gandesti la un PIN de minim 6 cifre pe care sa-l introduci, astfel incat procesul sa fie finalizat in acest interval.
Ne cerem scuze pentru timpul de asteptare si eventualele neplaceri cauzate, insa ne confruntam cu o perioada mai aglomerata si facem tot posibilul sa raspundem tuturor solicitarilor in cel mai scurt timp.”
Nu există comentarii pentru această știre.
Se pare că unele bănci, în cazul nostru Unicredit, au trecut la un nou nivel de involuție în relația cu clienții, cărora le trimit răspunsuri la reclamații făcute de roboți,... detalii
Cercetători, economiști, sociologi și consultanți reuniți astăzi de ING la o conferință de presă s-au străduit cam două ore să ne spună cât adevăr conține zicala din maneaua lui Florin... detalii
„Nu am știut că se poate accesa un împrumut atât de mare, fără niciun contact fizic sau verificare în persoană. Din acest motiv, am urmat în liniște instrucțiunile pe care... detalii
...pune-te în locul celui care ne-a trimis mesajul de mai jos, la Reclamațiibănci.ro: "Îmi cer scuze că vă deranjez dar nu mai găsesc liniște in situația actuală. Am avut un... detalii
Cine e Piedonele CSALB-ului?
De ce oamenii săraci se împrumută scump?
RoPay transformă fundamental plățile bancare din România
Ce treabă au firmele private cu deficitul bugetar?
Agentul Provident mi-a spus că nu se întâmplă nimic dacă nu plătesc rata integral, iar acum nu mai pot face alt credit
În concediu plătim mai mult cash decât cu card
De ce nu adoptat și România moneda euro și când ar putea să o facă?
Clienții BRD se plâng că nu pot face plata anticipată online a creditelor
Investițiile sunt pentru păstrarea puterii de cumpărare, nu pentru îmbogățire
De ce vorbim mult de creșteri de taxe și puțin de tăieri de cheltuieli și restructurări?