Clienții BRD se plâng că banca nu le oferă opțiunea de a rambursa anticipat creditele online, din aplicația pe telefon YOU BRD.
“Cand ne putem bucura de rambursare anticipata a creditului direct din aplicatie?”, întreabă mai mulți clienți pe pagina Facebook a BRD.
BRD le-a răspuns astfel:
“Aplicatia You BRD este in proces de dezvoltare, astfel gradual, in versiunile viitoare ale aplicatiei, vor fi introduse si actualizate si alte optiuni, pentru a avea disponibile toate informatiile aferente produselor detinute la BRD. Recomandarea noastra este de a mentine aplicatia actualizata la zi.”
„Vă mișcați ca melcul când e vorba să faceți ceva în favoarea clientului. Restul băncilor cu pot avea funcția asta în app și voi nu?”, a comentat cineva.
De câțiva ani clienții BRD cer băncii introducerea funcției de achitare în avans a creditelor, existentă în aplicațiile altor bănci (vezi aici detalii).
Nu există comentarii pentru această știre.
...pune-te în locul celui care ne-a trimis mesajul de mai jos, la Reclamațiibănci.ro: "Îmi cer scuze că vă deranjez dar nu mai găsesc liniște in situația actuală. Am avut un... detalii
Pășteam și eu în turmă în toamna lui 2016, la doar câteva luni după înființarea CSALB, și behăiam că noua instituție nu are credibilitate și niciun viitor, fiind condusă de... detalii
Poate pentru că și o țară săracă, precum a noastră, face la fel? Atunci când "agenturile" amenință România că o arungă "la gunoi", în junk, băncile profită pentru a cere... detalii
Anul 2024 a marcat pentru TRANSFOND un moment definitoriu în evoluția companiei, comparabil cu însăși înființarea acesteia, prin lansarea serviciului RoPay – o inovație majoră care are potențialul de a... detalii