Raiffeisen Bank lanseaza serviciul pentru monitorizarea instrumentelor de debit

Autor:

Bancherul.ro
Publicat la: 2011-04-06 16:59 Ultima actualizare: 2011-04-06 16:59

Raiffeisen Bank le ofera clientilor sai persoane juridice un nou serviciu: Raportul de Monitorizare a Instrumentelor de Debit. rnrnAcest raport le este util clientilor care opereaza cu un numar mare de instrumente de debit platibile in lei, precum cecuri, bilete la ordin sau cambii, si care isi doresc sa fie mereu informati asupra sumelor pe care urmeaza sa le incaseze sau sa le plateasca, precum si asupra refuzurilor la plata primite, precizeaza banca intr-un comunicat.rnrnRaportul este livrat electronic si contine detalii despre ciclul de decontare al instrumentelor de debit ce afecteaza contul clientului in ziua respectiva. Informatiile includ, pentru fiecare instrument de plata: seria si numarul, stadiul (in custodie, in procesare, platit, incasat, refuzat), datele aferente decontarii, informatii despre platitor si beneficiar, suma si motivul refuzului, daca este cazul.rnrnIn plus, clientii Raiffeisen Bank beneficiaza de urmatoarele servicii: rnrn- notificarea gratuita prin SMS sau telefon atunci cand nu dispun de fonduri suficiente pentru plata instrumentelor de debit; rnrn- reprocesarea gratuita in aceeasi zi a instrumentelor de debit care nu au fost decontate din lipsa fondurilor, reducand riscul de raportare la Centrala Incidentelor de Plati (CIP); rnrn- custodia biletelor la ordin cu scadenta in maxim 90 zile de la data prezentarii in agentie;rnrn- retragerea de la plata a unor instrumente de debit remise in agentii.

Comentarii

Nu există comentarii pentru această știre.

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: Stirea Zilei

Ce fac dacă un funcționar de la Raiffeisen mă întreabă de un credit?

„Buna ziua. Am fost apelată zilele trecute de un funcționar de la Raiffeisen care m-a intrebat de un credit imobiliar. Vă rog să verificați, eu nu am luat niciun credit... detalii

Plățile cu cod QR încearcă de 12 ani să bată cardurile. Vor reuși acum?

Plățile cu telefonul printr-un cod QR au debutat în România în urmă cu 12 ani, la finalul lui 2013, printr-un proiect al Garanti Bank și firma suedeză Seamless, la bezinăriile... detalii

Aplicațiile financiare străine, folosite pentru fraudele online

Aplicațiile financiare străine cu care poți să-ți faci un cont IBAN și un card, precum Zen, sunt preferatele escrocilor care orchestrează fraude online cu promisiuni de câștiguri mari prin diverse... detalii

Cum ți se pot fura banii din contul bancar

O metodă utilizata de escroci pentru furtul banilor din conturile bancare este instalarea unor aplicații pentru controlul telefoanelor celor care sunt păcăliți cu credite sau investiții în acțiuni sau criptomonede.... detalii