Raiffeisen Bank a hotarat sa nu denunte actele aditionale la contractele de credit, care au intrat in vigoare in septembrie 2010, considerand ca o astfel de decizie ofera un tratament egal pentru toti clientii (legea 288 de modificare a OUG 50 prevede ca actele aditionale semnate de clienti sa ramana in vigoare). rnrn„Noi am comunicat clientilor ca nu e nevoie sa vina la banca sa semneze actele aditionale, pentru a beneficia de prevederile OUG 50, in consecinta corect este sa mentinem aceste prevederi in vigoare pentru toti clientii nostri, indiferent ca au semnat sau nu. In plus, consideram calculul dobanzii legat de un indicator cum este Euribor sau Robor, un calcul transparent si mai usor de urmarit de client”, a spus Radu Topliceanu, Director executiv Aria Clienti Persoane Fizice Raiffeisen Bank.rnrnEvident ca, asa cum prevede legea, clientii pot alege sa notifice ei banca in 60 de zile (pana la 3 martie), daca doresc sa denunte actele aditionale in vigoare.rnrnRaiffeisen Bank a inceput anul cu promotii la creditele garantate si negarantate si va acorda imprumuturi cu comisioane 0, pana la sfarsitul lunii martie. Astfel, pentru creditele garantate cu ipoteca (Flexicredit Integral, FlexiPlus, Casa Ta) dobanda ramane neschimbata, iar comisionul de analiza este 0%. La creditele negarantate (Flexicredit), comisionul de analiza si de administrare este 0%. De exemplu, la un credit de15.000 de lei, DAE scade de la 21,37% la 18,96% pe an.rnrn“Practic, vorbim de o scadere destul de consistenta a costurilor creditelor, atat la cele garantate cat si la cele negarantate, in beneficiul clientilor nostri. Recompensam astfel increderea in banca noastra si faptul ca am reusit in mod constant in ultimele 6 luni sa acordam credite peste nivelul rambursarilor. Este un semn bun, in conditiile in care increderea populatiei in economie a ramas la cote reduse”, a declarat Radu Topliceanu, director executiv Aria Clienti Persoane Fizice, Raiffeisen Bank.rnrnIn ceea ce priveste activitatea Raiffeisen Bank de creditare a persoanelor fizice, eforturile vor continua sa fie indreptate spre gestionarea portofoliului de credite existent prin programe de loializare, oferte de restructurare si refinantare, precum si extinderea bazei de clienti.rnrn“Tot mai multe banci vorbesc despre strategii orientate catre client, despre produsele de economisire, despre facilitatile oferite clientilor fideli si despre calitatea serviciilor. Relatia pe termen lung cu banca incepe sa fie recompensata – prin dobanzi preferentiale, scutiri de comisioane si taxe, scheme de loialitate. Atentia se muta tot mai mult dinspre profitabilitatea unui produs, catre intreaga relatie cu clientul. Principalul beneficiar al acestei repozitionari a institutiilor financiare este, fara nici o indoiala, clientul”, a adaugat Radu Topliceanu.rn
Nu există comentarii pentru această știre.
„Buna ziua. Am fost apelată zilele trecute de un funcționar de la Raiffeisen care m-a intrebat de un credit imobiliar. Vă rog să verificați, eu nu am luat niciun credit... detalii
Plățile cu telefonul printr-un cod QR au debutat în România în urmă cu 12 ani, la finalul lui 2013, printr-un proiect al Garanti Bank și firma suedeză Seamless, la bezinăriile... detalii
Aplicațiile financiare străine cu care poți să-ți faci un cont IBAN și un card, precum Zen, sunt preferatele escrocilor care orchestrează fraude online cu promisiuni de câștiguri mari prin diverse... detalii
O metodă utilizata de escroci pentru furtul banilor din conturile bancare este instalarea unor aplicații pentru controlul telefoanelor celor care sunt păcăliți cu credite sau investiții în acțiuni sau criptomonede.... detalii