Raiffeisen Bank anunta ca a “intampinat un incident care a afectat tranzactiile cu carduri” si “depune toate eforturile” sa restuie banii clientilor, dupa ce acestora le-au fost retrasi banii de pe cardurile Visa, desi nu au putut plati cu ele la POS-urile magazinelor.
“Imi refuza cardul la plata unei cumparaturi dar banii sunt retrasi din cont chiar de 4 ori!!! Cum este posibil? La telefon nicio sansa sa dai de vreun operator”, s-a plans un client Raiffeisen, pe Facebook.
“Intr-adevar, am intampinat un incident care a afectat tranzactiile cu cardurile de debit. Colegii nostri depun toate eforturile pentru ca tranzactiile afectate de acesta sa fie returnate in cont in cel mai scurt timp”, a raspuns Raiffeisen Bank.
“Am inteles ca a fost o eroare cu cardurile Visa si vor returna banii pe card in cursul zilei de azi. Multi am patit asta”, a comentat alt client al bancii.
“Ciudat e ca nu poti rezolva o problema, nu raspund la telefon, mailuri, mesaje. Totusi e vorba de niste banuti care nu se stie unde sunt disparuti. Am incercat de patru ori sa achit si suma mi-a fost retrasa de patru ori. Dar ulterior de pe card am putut scoate.”
Unii clienti Raiffeisen s-au plans ca banca nu i-a avertizat ca nu pot face plati cu cardurile:
“Nu merge niciun card Raiffeisen. Era dragut sa informati clientii ca v-a picat sistemul. La telefoane nu raspunde nimeni”.
Raiffeisen Bank nu a raspuns la intrebarile Bancherul.ro privind acest incident.
Transfond a anunțat că ING Bank se află printre cele cinci bănci prin aplicațiile cărora se pot face transferuri de bani instant printr-un cod QR generat în aplicațiile bancare, alături... detalii
BCR devine a cincea bancă, alaturi de CEC Bank, ING Bank, Libra Bank si BRD, prin care se pot face transferuri instant cu scanarea unui cod QR generat în aplicația... detalii
Regulamentul privind raportarea persoanelor fizice și juridice cu datorii de peste 20.000 de lei la bănci și IFN-uri în Centrala Riscului de Credit (CRC) administrată de Banca Națională a României... detalii
Aplicația Raiffeisen Smart Mobile are probleme de funcționare, conform sesizărilor primite de la cititori. „Vreau să-mi schimb PIN-ul cardului din aplicația Raiffeisen, dar nu pot, de ce?”, întreabă o cititoare,... detalii