Numarul utilizatorilor de internet banking la Garanti Bank a crescut cu 70%

Autor:

Bancherul.ro
Publicat la: 2011-05-02 10:44 Ultima actualizare: 2011-05-02 10:44

Garanti Online, serviciul de internet banking al Garanti Bank, a inregistrat la sfarsitul primului trimestru din 2011 peste 50.000 de utilizatori, cu 70% mai multi fata de aceeasi perioada din 2010. Garanti Online a fost lansat in octombrie 2007, initial pentru persoane fizice, iar din luna mai 2008 acesta este disponibil si pentru persoane juridice, precizeaza banca intr-un comunicat.rnrnCresterea numarului de utilizatori ai Garanti Online este insotita de o evolutie semnificativa a valorii tranzactiilor efectuate, care a crescut de 2,5 ori in primul trimestru din 2011 comparativ cu aceeasi perioada din 2010, ajungand la peste 840 milioane RON. rnrnIn acelasi timp, gama de tranzactii a fost diversificata in permanenta, prin adaugarea de noi functionalitati pentru clientii persoane fizice: meniul pentru plata facturilor si reincarcarea cartelei de telefonie mobila, optiunea de inrolare electronica la serviciul debit direct pentru furnizorii selectati de banca si sectiunea pentru gestionarea bonusului acumulat pe cardul de debit GarantiBank24. Si clientii companii beneficiaza de noi functionalitati, precum aplicatia „Plati Multiple”, care le permite inregistrarea la plata a mai multor operatiuni prin intermediul unui singur fisier.rnrn“Evolutia excelenta a acestui serviciu si functionalitatile diversificate pe care le ofera utilizatorilor sai, multe dintre acestea reprezentand premiere pe piata romaneasca, fac din Garanti Online unul dintre cele mai performante servicii de internet banking. Preocuparea noastra permanenta va ramane aceea de a-i spori atractivitatea si utilitatea, prin lansarea de campanii si dezvoltarea continua a unor facilitati inovatoare”, a declarat Ilker Ozdemir, Director Transaction Banking & Canale Alternative de Distributie, Garanti Bank.rnrnUtilizatorii Garanti Online pot realiza transferuri intrabancare sau interbancare in orice valuta, plati catre Trezorerie, schimburi valutare, pot constitui şi lichida depozite la termen, pot deschide şi inchide conturi curente in lei si valuta. Totodata, acest serviciu permite gestionarea operatiunilor efectuate cu cardurile de debit si de credit, achitarea sumei de plata pentru cardul de credit, modificarea codului PIN al cardurilor sau utilizarea aceluiasi cod PIN pentru mai multe carduri fara a fi necesara deplasarea la banca. rnrnClientii pot afla detalii despre produsele si serviciile oferite de Garanti Bank accesand www.garantibank.ro, sunand la Alo Garanti: 0800 80 1234 (numar apelabil gratuit din orice retea de telefonie) sau + 4 021 200 9494 (numar cu tarif normal, apelabil din orice retea de telefonie) sau trimitand un e-mail la adresa contact@garantibank.ro.

Comentarii

Nu există comentarii pentru această știre.

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: Stirea Zilei

Ce fac dacă un funcționar de la Raiffeisen mă întreabă de un credit?

„Buna ziua. Am fost apelată zilele trecute de un funcționar de la Raiffeisen care m-a intrebat de un credit imobiliar. Vă rog să verificați, eu nu am luat niciun credit... detalii

Plățile cu cod QR încearcă de 12 ani să bată cardurile. Vor reuși acum?

Plățile cu telefonul printr-un cod QR au debutat în România în urmă cu 12 ani, la finalul lui 2013, printr-un proiect al Garanti Bank și firma suedeză Seamless, la bezinăriile... detalii

Aplicațiile financiare străine, folosite pentru fraudele online

Aplicațiile financiare străine cu care poți să-ți faci un cont IBAN și un card, precum Zen, sunt preferatele escrocilor care orchestrează fraude online cu promisiuni de câștiguri mari prin diverse... detalii

Cum ți se pot fura banii din contul bancar

O metodă utilizata de escroci pentru furtul banilor din conturile bancare este instalarea unor aplicații pentru controlul telefoanelor celor care sunt păcăliți cu credite sau investiții în acțiuni sau criptomonede.... detalii