Noi carduri co-branded sustinute de MasterCard

Autor:

Bancherul.ro
2010-10-25 13:20

MasterCard Europe a susţinut lansarea a 5 programe co-branded împreună cu instituţiile financiare partenere din România, în primele 10 luni ale anului. Cardurile se adresează unor categorii diverse de public, în funcţie de interese şi comportament: persoane care călătoresc frecvent cu avionul sau clienţi fideli ai anumitor comercianţi. Noile produse completează cele aproximativ 50 de programe de carduri co-branded şi multi-merchant pe platformă MasterCard existente pe piaţa locală, anunta compania.rnrn „În prezent, clienţii instituţiilor financiare au nevoie de mai mult decât un simplu instrument de plată, de aceea încurajăm şi susţinem diversificarea ofertei emitenţilor”, spune Cosmin Vladimirescu, Country Manager România şi Moldova, MasterCard Europe. „Clienţii beneficiază de tehnologii de ultimă generaţie, cum ar fi PayPass, 3D Secure, cardul cu display, cardurile putând fi de debit, credit sau prepaid, dar şi de beneficii suplimentare, cum sunt asigurările, serviciile de asistenţă sau concierge. La acestea se adaugă reducerile la comercianţi de top, internaţionali sau locali, acordate posesorilor de carduri premium prin intermediul MasterCard Premium Collection sau MasterCard Elite. rnrnTocmai datorită beneficiilor suplimentare oferite de retailerii parteneri, cardurile co-branded se bucură în continuare de o mare popularitate. Reducerile, punctele de fidelitate, plata în rate fără dobândă – toate acestea aduc avantaje certe, deopotrivă pentru consumatori şi comercianţi. În plus, este foarte important ca produsul să se adreseze categoriei de public potrivite, pentru că tendinţa pe piaţă la ora actuală este , mai degrabă decât . Acesta este şi motivul pentru care efectuăm studii de piaţă, care să ne permită să identificăm şi să ne adresăm fiecărui segment de clienţi cu produsele potrivite.”rnrnPrograme de carduri co-branded lansate în 2010rnrnPartenerii financiari alături de care MasterCard a dezvoltat programe co-branded în 2010 sunt BRD Finance, Libra Bank, BCR şi, cel mai recent, Alpha Bank:rnrn• Oferte speciale la Altex şi Media Galaxy – BRD Finance a lansat două carduri de credit cu Altex şi Media Galaxy, prin intermediul cărora posesorii au acces la promoţii speciale în cadrul celor două lanţuri de magazine.rn• Reduceri pentru cititoarele Eva.ro – Libra Bank a lansat împreună cu portalul pentru femei Eva.ro un card cu dublă funcţionalitate, de debit şi credit, ce oferă reduceri la comercianţii parteneri. Printre aceştia, se numără magazine, centre de fitness şi wellness, cabinete medicale, saloane cosmetice, cafenele, restaurante şi baruri.rn• Puncte de fidelitate pentru zboruri cu avionul – BCR şi Wizz Air au lansat primul card co-branded pe segmentul de zboruri low-cost din România. Utilizatorii acumulează puncte de loialitate la fiecare plată cu cardul pentru produsele şi serviciile Wizz Air (bonus 4%) şi atunci când plătesc la orice comerciant (bonus 2%). rn• Avantaje pentru abonaţii Cosmote – Alpha Bank şi Cosmote România oferă posesorilor 3% reducere la plata cu cardul a facturilor telefonice, precum şi 3% reducere pentru telefoanele şi accesoriile cumpărate din magazinele Cosmote. În plus, pentru toate cumpărăturile realizate la alţi comercianţi şi achitate cu cardul, primesc de la bancă 1% din valoarea tranzacţiei. rnrn„Studiile comandate de noi arată că motivele care îi determină pe consumatori să achiziţioneze un card co-branded sunt recompensele permanente, beneficiile oferite de apartenenţa la grupul de clienţi fideli ai unei anumite organizaţii şi promoţiile cu caracter periodic. Experienţa internaţională a MasterCard în astfel de parteneriate a permis instituţiilor financiare să îşi segmenteze eficient portofoliul şi să acopere diversele cerinţe ale consumatorilor”, adaugă Cosmin Vladimirescu. rnrnCel mai mare număr de programe de carduri co-branded şi multi-merchant din România a fost emis de instituţiile financiare partenere pe platformă MasterCard. rn

Comentarii

Nu există comentarii pentru această știre.

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: BANCI

BCR și-a sporit creditele de consum cu 41%

BCR și-a majorat semnificativ, cu 41%, stocul de credite de consum acordate populației în primul trimestru al acestui an. Creditele ipotecare aprobate de BCR au avansat într-un ritm mai lent,... detalii

BRD și-a crescut creditele cu 21%, iar depozitele cu doar 5%

BRD și-a majorat creditele acordate populației și firmelor cu 21% în primul trimestru al anului, în timp ce depozitele au avansat într-un ritm mult mai scăzut, de numai 5%. Valoarea... detalii

ING se află printre cele 5 bănci prin care poți face transferuri instant cu cod QR

Transfond a anunțat că ING Bank se află printre cele cinci bănci prin aplicațiile cărora se pot face transferuri de bani instant printr-un cod QR generat în aplicațiile bancare, alături... detalii

Libra Bank și-a majorat depozitele într-un ritm dublu față de credite

Libra Internet Bank și-a majorat depozitele într-un ritm dublu comparativ cu creditele în 2024, conform comunicatului băncii privind rezultatele financiare din 2024: Rezultate 2024 Libra Internet Bank: profit 270 milioane... detalii