Scadentare intocmite gresit, operatiuni de schimb valutar facute fara acordul clientului, lipsa de comunicare cu clientul pentru a-l anunta, a-i explica si a-i rezolva problemele. Cam asa se rezuma relatia dintre Volksbank si un client al sau, relatata mai jos de un cititor:rnrn”Buna ziua,rn Va relatez pe scurt problemele mele cu aceasta banca.rn rn1. In septembrie am luat un credit pentru achizitionarea unei masini.rnPe 5 septembrie s-a semnat contractul, si conform scadentarului prima zi de plata e 3.11.2008, ultima fiind 01.10.2012 ( 48 luni ).rnAm achitat in 30.10.2008, valoarea din scadentar.rnrnAzi 11.11.2008, verificind contul, am observat ca mi-au extras din contul de RON si s-a facut un schimb valutar de 400 CHF, fara aprobarea mea. Am sunat la filiala si m-au trimis la sediul central, unde am aflat ca de fapt scadentarul a fost facut gresit si ca prima rata trebuia platita in 01.10.2008. rnrnToti angajatii VOLKSBANK se discupla de orice problema, mai mult decat atat, dupa ce am vorbit cu ei o ora la telefon, mi-au trimis un nou scadentar decat cel pe care l-am semnat si m-au asigurat ca nu va mai fi nici o problema. rnrnCe ma sfatuiti sa fac in acest caz? Am facut si o reclamatie la ANPC , as fi vrut si la departamentul de reclamatii VOLKSBANK, dar nu raspunde nimeni ( voi face in scris oricum )rn rn2. In data de 20.10.2008 am facut online OP-uri catre trezoreria statului in valoare de 2600 RON. A doua zi, observ ca mi s-au mai luat din cont inca 2600 RON pentru aceleasi plati. Ma intreb ce s-ar fi intamplat daca nu verificam contul?Pana la urma s-a rezolvat dupa ce le-am zis sa rectifice greseala.rn rnMentionez ca nu am fost instiintata niciodata de ce s-a intamplat, a trebuit sa descopar eu si sa ii sun.rn rnCum ar putea fi penalizati acesti incompetenti?”rn
Nu există comentarii pentru această știre.
„Buna ziua. Am fost apelată zilele trecute de un funcționar de la Raiffeisen care m-a intrebat de un credit imobiliar. Vă rog să verificați, eu nu am luat niciun credit... detalii
Plățile cu telefonul printr-un cod QR au debutat în România în urmă cu 12 ani, la finalul lui 2013, printr-un proiect al Garanti Bank și firma suedeză Seamless, la bezinăriile... detalii
Aplicațiile financiare străine cu care poți să-ți faci un cont IBAN și un card, precum Zen, sunt preferatele escrocilor care orchestrează fraude online cu promisiuni de câștiguri mari prin diverse... detalii
O metodă utilizata de escroci pentru furtul banilor din conturile bancare este instalarea unor aplicații pentru controlul telefoanelor celor care sunt păcăliți cu credite sau investiții în acțiuni sau criptomonede.... detalii