Banca Romaneasca începe în luna februarie a.c. o campanie de informare a clienţilor, cu privire la modificarea anumitor clauze cuprinse în contractele de credit. Noile prevederi sunt în concordanţă cu reglementarile legale aplicabile. rnrnDezvoltarea unei relaţii transparente bazată pe încredere face parte din strategia Băncii Româneşti de a-şi îmbunătăţi comunicarea cu clienţii. Prin introducerea noilor modificări în contractele de credit, clientul are posibilitatea de a avea un control permanent asupra creditului, a declarat Lakis Couninis, director retail şi reţea în cadrul Băncii Româneşti. rnrnAstfel, o parte din clienţii Bancii vor fi notificaţi, în scris, în vederea încheierii unui act adiţional la contractul de credit, prin care împrumutatul va avea următoarele beneficii: rn Banca va fi obligată să notifice clientul la fiecare modificare de dobândă, ceea ce înseamnă că acesta va fi permanent la curent cu privire la suma lunară de plată;rn Definirea mai clară a dobânzii variabile şi introducerea unor termene exacte la care dobânda variabilă se poate modifica. Astfel, clientul va şti când se pot modifica dobânzile şi va putea astfel, gestiona mult mai bine, sumele de plată;rn Stabilirea unor limite maxime pentru dobânda de bază, limite pe care banca nu le va putea depăşi. În acest fel, clientul va fi protejat în cazul unor variaţii mari de dobândă;rn Transpunerea clară în cuprinsul contractului de credit a perceperii comisioanelor de administrare lunară a conturilor respective. Astfel, clientul va şti exact care sunt costurile reale aferente.rnrnSemnarea actului adiţional nu implică, în nici un fel, modificări ale costului creditului şi nici alte eforturi suplimentare din partea clienţilor. rnrnClienţii vor primi acasă notificarea, împreună cu actul adiţional ce va trebui semnat şi depus apoi la cea mai apropiată căsuţă poştală sau la orice unitate Banca Românească. rnrnDespre Banca RomâneascărnrnCu un capital social de peste 200 milioane Euro şi o reţea naţională formată din 150 de sucursale, Banca Romanească are 16 ani de activitate pe piaţa bancară din România. rnÎn octombrie 2003, cel mai mare grup financiar din sud-estul Europei, National Bank of Greece (NBG), a cumpărat pachetul majoritar la Banca Românească, deţinând în prezent 89,07% din capitalul social al acesteia. Un alt acţionar important este Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare (BERD) care deţine 10,21% din capitalul social al băncii. În prezent, NBG este banca cu cele mai mari lichidităţi din sud-estul Europei, fiind lider de piaţă în Grecia din punct de vedere al depozitelor atrase. National Bank of Greece este cel mai vechi şi cel mai mare grup financiar din Grecia, fiind fondat în anul 1841 şi listat la Bursa de Valori din Atena încă din anul 1880. Începând cu Octombrie 1999 este listat şi la Bursa de Valori din New York (NYSE). National Bank of Greece are o experienţă de peste 160 de ani, cu o puternică prezenţă internaţionala prin cele peste 1.700 unităţi bancare. Dintre companiile reprezentative aflate sub controlul National Bank of Greece în România se mai numară: ETEBA România, Garanta Asigurări şi NBG Leasing.rn
Nu există comentarii pentru această știre.
„Buna ziua. Am fost apelată zilele trecute de un funcționar de la Raiffeisen care m-a intrebat de un credit imobiliar. Vă rog să verificați, eu nu am luat niciun credit... detalii
Plățile cu telefonul printr-un cod QR au debutat în România în urmă cu 12 ani, la finalul lui 2013, printr-un proiect al Garanti Bank și firma suedeză Seamless, la bezinăriile... detalii
Aplicațiile financiare străine cu care poți să-ți faci un cont IBAN și un card, precum Zen, sunt preferatele escrocilor care orchestrează fraude online cu promisiuni de câștiguri mari prin diverse... detalii
O metodă utilizata de escroci pentru furtul banilor din conturile bancare este instalarea unor aplicații pentru controlul telefoanelor celor care sunt păcăliți cu credite sau investiții în acțiuni sau criptomonede.... detalii