Care e cea mai buna metoda de plata a unei facturi: la banca, la ATM, prin internet banking sau direct debit?

Autor:

Bancherul.ro
Publicat la: 2012-10-09 21:34 Ultima actualizare: 2012-10-09 21:34

Cea mai simpla metoda de plata a facturilor? Direct debitul, cu siguranta!rnrnDe ce suntem atat de siguri de acest raspuns? Din simplul fapt ca prin serviciul de debit direct oferit de banci tu nu trebuie sa faci nimic pentru a-ti plati factura: banca o face in locul tau. rnrnAsadar, nu e nevoie sa te deplasezi la ghiseul unei banci sau la un ATM, nu e nevoie sa te chinui sa introduci parole, coduri de client, sume de bani si alte detalii pe calculator sau telefon daca folosesti internet sau mobile banking.rnrnNu trebuie sa faci nimic, serios! Banca iti plateste factura automat, in momentul in care o primeste de la furnizorii de utilitati, telefonie mobila, asigurari, credite, orice plata regulata.rnrnUn alt avantaj important al debitului direct: scapi nu doar de drumuri ci si de griji! De cate ori ati uitat sa platiti o factura? Sau poate ca nici macar nu ati vazut-o, daca ati lipsit mai mult de acasa sau s-a ratacit din diverse motive.rnrnFireste ca in acest fel evitam probleme ce pot aparea in urma neachitarii facturilor la timp: penalitati de intarziere sau chiar intreruperea functionarii serviciilor.rnrnAm mai adauga, in final, un avantaj mai putin evident al debitului direct, dar foarte important: formarea unui comportament de plata responsabil, adica respectarea termenelor contractuale, fapt care aduce clientului beneficii pe termen lung: in istoric de plata pozitiv, atat in ceea ce priveste achitarea facturilor de telefonie, curent sau gaze, cat si a ratelor de banca, este apreciat tot mai mult de catre companii si banci, atunci cand clientii solicita innoirea contractelor sau incheierea altora noi.rnrnCiteste aici continuarea

Comentarii

Nu există comentarii pentru această știre.

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: Stirea Zilei

Ce fac dacă un funcționar de la Raiffeisen mă întreabă de un credit?

„Buna ziua. Am fost apelată zilele trecute de un funcționar de la Raiffeisen care m-a intrebat de un credit imobiliar. Vă rog să verificați, eu nu am luat niciun credit... detalii

Plățile cu cod QR încearcă de 12 ani să bată cardurile. Vor reuși acum?

Plățile cu telefonul printr-un cod QR au debutat în România în urmă cu 12 ani, la finalul lui 2013, printr-un proiect al Garanti Bank și firma suedeză Seamless, la bezinăriile... detalii

Aplicațiile financiare străine, folosite pentru fraudele online

Aplicațiile financiare străine cu care poți să-ți faci un cont IBAN și un card, precum Zen, sunt preferatele escrocilor care orchestrează fraude online cu promisiuni de câștiguri mari prin diverse... detalii

Cum ți se pot fura banii din contul bancar

O metodă utilizata de escroci pentru furtul banilor din conturile bancare este instalarea unor aplicații pentru controlul telefoanelor celor care sunt păcăliți cu credite sau investiții în acțiuni sau criptomonede.... detalii