Banca oferă clienţilor şi opţiunea de a menţine strict condiţiile contractului iniţial rnrnÎn conformitate cu prevederile legale în vigoare, Banca Comercială Română (BCR) a decis denunţarea “Actului Adiţional” de aliniere la prevederile Ordonanţei de Urgenţă nr. 50/2010 a contractelor de credit pentru consumatori cu dobândă de referinţă internă BCR (administrată/revizuibila semestrial/variabilă) semnate înainte de 21.06.2010. Decizia băncii a vizat evitarea interpretărilor contradictorii cu privire la structura de costuri aferentă contractelor de credit convenite de comun acord de către bancă şi clienţi la momentul semnării, se precizeaza intr-un contract al bancii.rnrnÎn beneficiul transparenţei şi al clienţilor săi, BCR va aplica, însă, principiile OUG 50/2010 şi la contractele de credit pentru consumatori semnate înainte de 21.06.2010, cu dobândă de referinţă internă BCR (administrată, revizuibilă semestrial, variabilă). Astfel, rata dobânzii va fi raportată la fluctuaţiile indicilor de referinţă independenţi ROBOR la 6 luni/EURIBOR la 6 luni/LIBOR la 6 luni. Pentru orice modificare a nivelului de dobândă datorită variaţiei indicilor de referinţă, clienţii vor fi informaţi prin SMS sau prin scrisoare.rnrnStructura comisioanelor se menţine simplificată, nivelul total al comisioanelor lunare păstrându-se neschimbat. Comisioanele lunare se vor identifica printr-un singur comision lunar de administrare credit care cuprinde şi comisionul de urmărire risc. Comisionul de rambursare anticipată este de 0% pentru creditele cu dobândă variabilă si de pana la maxim 1% pentru creditele cu dobândă fixă, în conformitate cu cerinţele Ordonanţei.rnrnÎn acelaşi timp, clienţii care optează pentru a menţine strict condiţiile contractului iniţial, pot solicita aceasta în mod explicit la unităţile teritoriale unde au contractat creditul BCR. rn
Nu există comentarii pentru această știre.
„Buna ziua. Am fost apelată zilele trecute de un funcționar de la Raiffeisen care m-a intrebat de un credit imobiliar. Vă rog să verificați, eu nu am luat niciun credit... detalii
Plățile cu telefonul printr-un cod QR au debutat în România în urmă cu 12 ani, la finalul lui 2013, printr-un proiect al Garanti Bank și firma suedeză Seamless, la bezinăriile... detalii
Aplicațiile financiare străine cu care poți să-ți faci un cont IBAN și un card, precum Zen, sunt preferatele escrocilor care orchestrează fraude online cu promisiuni de câștiguri mari prin diverse... detalii
O metodă utilizata de escroci pentru furtul banilor din conturile bancare este instalarea unor aplicații pentru controlul telefoanelor celor care sunt păcăliți cu credite sau investiții în acțiuni sau criptomonede.... detalii