Banca Comerciala Romana (BCR) extinde oferta şi acoperirea serviciilor sale către segmentul persoanelor nebancarizate, prin preluarea good.bee Service RO şi integrarea serviciului good.bee Tranzacţii mobile, anunta banca.rnrnIniţial o subsidiară a holdingului good.bee, deţinut de către Erste Group şi Fundaţia ERSTE, compania good.bee Service RO s-a lansat pe piaţa românească în martie 2009, oferind serviciul good.bee Tranzacţii mobile prin care asigură accesul la servicii bancare de bază: un cont curent în lei la BCR pentru a primi venituri sau a ţine banii în siguranţă, un card de debit Visa Electron pentru retrageri de numerar şi cumpărături şi serviciul de tranzacţionare mobilă pentru a obţine informaţii, a primi şi trimite bani sau a plăti facturi prin intermediul telefonului mobil.rnrn“Suntem cea mai mare bancă din Romania şi este misiunea noastră să facilităm tuturor accesul la servicii financiare sigure, simple şi convenabile. Prin această preluare, Pachetul good.bee devine un produs cheie pentru BCR. Ducem banca la clienţii noştri care fie nu aveau acces la o unitate bancară, fie considerau produsele bancare prea complicate sau prea scumpe. Avem în vedere dezvoltarea unei relaţii pe termen lung cu aceşti clienţi”, a declarat Oana Petrescu, Vice-Preşedinte Retail BCR. rnrnPrin intermediului Pachetului de Start good.bee deschiderea contului, obţinerea cardului şi activarea serviciului de tranzacţii mobile se realizează pe loc, oriunde în Romania, fără deplasarea la ghişeul băncii, respectând în acelaşi timp toate cerinţele legale. Serviciul de mobile banking este operaţional 24 de ore din 24, atât în week-end, cât şi în zilele libere legale, inclusiv în zilele de 1 Decembrie, vacanţele de Crăciun şi Anul Nou.rnrn“Vom continua să dezvoltam sub conceptul good.bee Tranzacţii mobile servicii bancare simple, inovative, pe care oricine şi le va putea permite. Agenţii good.bee Tranzacţii mobile aduc banca la client, oriunde în Romania şi transformă serviciile bancare într-o opţiune accesibilă oricui”, a declarat Cătălin Moise, Director General good.bee Service RO.rnrnrnInformaţii despre clienţii good.bee Tranzacţii mobilernrnDin cei peste 25.000 de clienţi ai good.bee Tranzacţii mobile, aproximativ 40% se află departe de bancă, în mediul rural sau orase mici şi beneficiază de avantajul de a avea acces la banii lor prin intermediul telefonului mobil. Produsul este bine primit de persoanele tinere şi foarte tinere; 56% din clienţi au vârsta sub 25 de ani, inclusiv persoane cu vârsta între 14 – 18 ani. rnrnCele mai folosite operaţiuni de pe telefonul mobil sunt interogarea de sold, transferul good.bee – transferul de bani instantaneu pe baza numărului de telefon mobil între utilizatorii good.bee şi plata facturilor pe bază de şabloane. Valoarea medie a unui transfer good.bee a fost în luna septembrie 2010 de 114 lei, în timp ce valoarea medie a facturii plătite prin serviciul de mobile banking atinge 100 de lei.rn
Nu există comentarii pentru această știre.
BCR și-a majorat semnificativ, cu 41%, stocul de credite de consum acordate populației în primul trimestru al acestui an. Creditele ipotecare aprobate de BCR au avansat într-un ritm mai lent,... detalii
BRD și-a majorat creditele acordate populației și firmelor cu 21% în primul trimestru al anului, în timp ce depozitele au avansat într-un ritm mult mai scăzut, de numai 5%. Valoarea... detalii
Transfond a anunțat că ING Bank se află printre cele cinci bănci prin aplicațiile cărora se pot face transferuri de bani instant printr-un cod QR generat în aplicațiile bancare, alături... detalii
Libra Internet Bank și-a majorat depozitele într-un ritm dublu comparativ cu creditele în 2024, conform comunicatului băncii privind rezultatele financiare din 2024: Rezultate 2024 Libra Internet Bank: profit 270 milioane... detalii