Principalii indicatori financiari ai BRD-Groupe Société Générale la 31 martie 2011, în conformitate cu standardele româneşti de contabilitate:rn- Venitul net bancar se ridică la 787 milioane lei, situandu-se la un nivel satisfăcător în actualul context macroeconomicrnrn- Costul net al riscului este de 292 milioane lei, mai mic cu 10% faţă de primul trimestru din 2010 şi respectiv cu 40% mai mic decât în trimestrul 4 2010rnrn- Profitul net este de 122 milioane lei, in scadere cu cu 38,7% fata de T1 2010rnrnRezultatele financiare obţinute de BRD – Groupe Société Générale în cursul primului trimestru al anului reflectă menţinerea la un nivel scăzut a activităţii economice, precum şi stagnarea cererii de servicii bancare, anunta banca intr-un comunicat de presa.rnrnDeşi timide, au existat totuşi, în cursul trimestrului, unele semne pozitive care urmează să fie confirmate în trimestrul 2 al anului 2011, cum ar fi:rn• îmbunătăţirea balanţei comercialern• aprecierea RONrn• o uşoară creştere a cererii de credite către sfârşitul trimestruluirnrnVenitul net bancar a ajuns la 787 milioane lei, iar profitul brut din exploatare a ajuns la 443 milioane lei, nivel considerat acceptabil în actuala conjunctură.rnrnVolumul total al creditelor acordate clientelei este de 32,4 miliarde lei, cu circa 1% mai mic faţă de 31 martie 2010. Creditele pentru persoane fizice au ajuns la 15,5 miliarde lei, în scădere cu aproximativ 1%, în timp ce valoarea creditelor acordate clientelei de persoane juridice a scăzut cu 1%, soldul acestora fiind de 16,8 miliarde lei. rnrnVolumul total al depozitelor clientelei înregistra la sfârşitul primului trimestru al anului 2011 o scădere de circa 5% faţă de 31 martie 2010, ajungând la peste 29 miliarde lei, lichiditatea băncii fiind în acest moment una adecvată.rnrnÎn acelaşi interval, cheltuielile generale au scăzut cu 1% faţă de 31 martie 2010, iar coeficientul de exploatare, calculat ca raport între cheltuielile generale şi venitul net bancar, a atins 43,6%, pe fondul scăderii venitului net bancar. Profitul net aferent primului trimestru este de 122 milioane lei.rnrn”Primele trei luni ale anului 2011 nu au adus revirimentul aşteptat pe piaţă, diferenţa faţă de ultima parte a anului trecut fiind nesemnificativă. Activitatea economică suferă în continuare, influenţând şi cererea de servicii bancare. Cu toate acestea, au fost sesizate semne pozitive care ramân să fie confirmate în perioada următoare. Mai concret, un prim semnal pozitiv este intrarea pe o pantă descendentă a costului net al riscului, tendinţă care sperăm că va continua de-a lungul întregului an”, a declarat Guy Poupet, Preşedintele – Director General al BRD – Groupe Société Générale.rnrnBRD – Groupe Société Générale este cea de-a doua bancă din România după totalul activelor. Banca are aproape 2,5 milioane de clienţi şi operează o reţea de peste 930 de unităţi. BRD are cea de-a doua capitalizare bursieră la BVB.rnrnBRD face parte din Grupul Société Générale, unul dintre cele mai mari grupuri de servicii financiare din zona euro. Grupul are peste 160.000 de angajaţi în toată lumea, pe trei activităţi cheie:rn- Retail banking şi servicii financiarern- Global Investment Management & Servicesrn- Corporate & Investment Banking
Nu există comentarii pentru această știre.
„Buna ziua. Am fost apelată zilele trecute de un funcționar de la Raiffeisen care m-a intrebat de un credit imobiliar. Vă rog să verificați, eu nu am luat niciun credit... detalii
Plățile cu telefonul printr-un cod QR au debutat în România în urmă cu 12 ani, la finalul lui 2013, printr-un proiect al Garanti Bank și firma suedeză Seamless, la bezinăriile... detalii
Aplicațiile financiare străine cu care poți să-ți faci un cont IBAN și un card, precum Zen, sunt preferatele escrocilor care orchestrează fraude online cu promisiuni de câștiguri mari prin diverse... detalii
O metodă utilizata de escroci pentru furtul banilor din conturile bancare este instalarea unor aplicații pentru controlul telefoanelor celor care sunt păcăliți cu credite sau investiții în acțiuni sau criptomonede.... detalii