Începând din luna februarie, OTP Bank România dezvoltă gama de beneficii acordate prin intermediul servicului OTPdirekt. Astfel, programul de procesare a tranzacţiilor intrabancare în lei şi valută se prelungeşte până la ora 20.00, în zilele bancare, anunta banca intr-un comunicat.rnrnNoua facilitate este disponibilă clienţilor OTPdirekt persoane fizice. Aceştia pot procesa cu succes, în intervalul 17:30 – 20:00, următoarele tranzacţii:rnrnplăţi în lei şi valută, către clienţi persoane fizice ai OTP Bank România;rntransferuri în lei şi valută între conturile proprii;rnlichidări depozite;rnconstituiri depozite.rnrnSumele care vor fi transferate prin OTPdirekt devin astfel disponibile şi prin intermediul cardului ataşat contului în care au fost efectuate operaţiunile. rnrnTranzacţiile vor rămâne în starea PNDG/ pending (în curs de procesare), până în următoarea zi bancară, dacă:rnrnplătitorul şi/sau beneficiarul au restanţe; rnplătitorul şi/sau beneficiarul au zi de scadenţă pentru plata ratelor la un credit contractat la OTP Bank;rnplătitorul şi/sau beneficiarul sunt raportaţi în Centrala Incidentelor de Plată (CIP).rnrn„Clienţii care utilizează serviciul OTPdirekt sunt cei care au nevoie de un confort sporit în efectuarea tranzacţiilor şi nu dispun de timp pentru a efectua plăţi la ghişee. Ne bucurăm că putem răspunde prompt şi eficient nevoilor acestora, cu soluţii precum creşterea ferestrei de timp în care clienţii noştri persoane fizice pot efectua tranzacţii prin intermediul platformei de internet banking, până la ora 20.00.”, a declarat Silviu Florea, Manager Canale Electronice.rnrnOTPdirekt este un serviciu confortabil, rapid şi sigur, care se potriveşte perfect unui stil de viaţă modern. OTPdirekt este serviciul prin care OTP Bank România le oferă clienţilor săi posibilitatea de a-şi accesa conturile 24h/24, prin telefon (Contact Center), Internet (Internet Banking) şi SMS (Alerte SMS).rnrnOTP Bank România este subsidiară a OTP Bank, cel mai mare grup bancar independent din Europa Centrală şi de Est. OTP Bank oferă servicii universale în Ungaria, România, Muntenegru, Croaţia, Bulgaria, Rusia, Ucraina, Slovacia şi Serbia, pentru mai mult de 12.5 milioane de clienţi, prin intermediul unei reţele teritoriale de aproape 1500 de unităţi, prin intermediul reţelei de ATM-uri şi prin sistemul de canale electronice.
Nu există comentarii pentru această știre.
„Buna ziua. Am fost apelată zilele trecute de un funcționar de la Raiffeisen care m-a intrebat de un credit imobiliar. Vă rog să verificați, eu nu am luat niciun credit... detalii
Plățile cu telefonul printr-un cod QR au debutat în România în urmă cu 12 ani, la finalul lui 2013, printr-un proiect al Garanti Bank și firma suedeză Seamless, la bezinăriile... detalii
Aplicațiile financiare străine cu care poți să-ți faci un cont IBAN și un card, precum Zen, sunt preferatele escrocilor care orchestrează fraude online cu promisiuni de câștiguri mari prin diverse... detalii
O metodă utilizata de escroci pentru furtul banilor din conturile bancare este instalarea unor aplicații pentru controlul telefoanelor celor care sunt păcăliți cu credite sau investiții în acțiuni sau criptomonede.... detalii