Ca urmare a reclamatiilor inregistrate din partea a doi consumatori din Brasov, presedintele Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor, Constantin Cerbulescu, a dispus un control operativ, in data de 11 august 2010, la operatorul economic Credit Europe Bank (ROMANIA SA) Sucursala Brasov, se arata intr-un comunicat al ANPC.rnrnIn urma controlului efectuat de CJPC Brasov s-a constatat lipsa banilor din conturile a 12 clienti ai bancii, prejudiciu in valoare de 1 773 537 lei (aproximativ 420 000 euro) cauzat, se pare, de un angajat al bancii. La sesizarile consumatorilor, banca a raspuns ca va returna banii dupa finalizarea anchetei politiei. Comisarii au concluzionat ca banca nu isi respecta obligatiilor asumate prin contract si au aplicat operatorului economic o amenda contraventionala in valoare de 50 000 lei. Totodata s-a dispus ca, in termen de maxim 15 zile, banca sa restituie consumatorilor banii datorati.rnrn“Recomandam tuturor consumatorilor sa verifice soldul conturilor pe care le au deschise la aceasta banca si sa sesizeze de urgenta orice neregula. Banca are obligatia sa repare in cel mai scurt timp orice prejudiciu cauzat clientilor sai. Banca raspunde pentru conduita angajatilor sai si nu are nici un drept de a amana onorarea obligatiilor fata de consumatori sub pretextul finalizarii anchetei judiciare. Vom aplica operatorului economic amenzi contraventionale pentru fiecare nou caz sesizat Comisariatului Judetean pentru Protectia Consumatorilor, pana cand banca va intelege sa-si respecte clientii”, a declarat Constantin Cerbulescu, presedinte ANPC.rnrnCredit Europe Bank a dispus o ancheta internarnrnCu privire la informatiile aparute in presa referitoare la disparitia unor sume de bani din conturile unor clienti ai Credit Europe Bank Sucursala Brasov, va rnaducem la cunostinta ca in urma sesizarilor primite din partea unor clienti ai sucursalei, in data de 0.07.2010 am demarat o ancheta interna pentru investigarea plangerilor, se arata intr-un comunicat al bancii.rnrnTotodata la data de 05.08.2010 am sesizat Parchetul de pe langa Judecatoria Brasov pentru demararea cercetarilor. Cazul este investigat in acest moment de catre DIICOT. Pentru a nu periclita rezultatele anchetei desfasurate de organele de cercetare penala, nu putem da mai multe informatii despre caz , dar va asiguram ca vom colabora si vom oferi acestora sprijinul nostru pentru identificarea faptuitorilor. rnrnIn functie de rezultatele verificarilor, vom intreprinde demersurile necesare, astfel incat, in limitele impuse de lege, sa nu fie pagubit niciun client caruia legea ii da dreptate.rn
Nu există comentarii pentru această știre.
„Buna ziua. Am fost apelată zilele trecute de un funcționar de la Raiffeisen care m-a intrebat de un credit imobiliar. Vă rog să verificați, eu nu am luat niciun credit... detalii
Plățile cu telefonul printr-un cod QR au debutat în România în urmă cu 12 ani, la finalul lui 2013, printr-un proiect al Garanti Bank și firma suedeză Seamless, la bezinăriile... detalii
Aplicațiile financiare străine cu care poți să-ți faci un cont IBAN și un card, precum Zen, sunt preferatele escrocilor care orchestrează fraude online cu promisiuni de câștiguri mari prin diverse... detalii
O metodă utilizata de escroci pentru furtul banilor din conturile bancare este instalarea unor aplicații pentru controlul telefoanelor celor care sunt păcăliți cu credite sau investiții în acțiuni sau criptomonede.... detalii