CEC Bank S.A. s-a conformat, incepand de luni 21.06.2010, prevederilor Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr. 50/2010 privind contractele de credit pentru consumatori (Ordonanta), atat pentru creditele noi acordate, cat si pentru creditele in derulare, se arata intr-un comunicat al bancii. rnrnConform OUG 50/ 2010, in termen de 90 de zile, bancile sunt obligate sa asigure conformitatea contractelor de credit in derulare.rnIn vederea respectarii cerintei de informare a clientilor si a obligatiei de asigurare a conformitatii contractelor aflate in derulare, in termen de 90 de zile de la intrarea in vigoare a Ordonantei, CEC Bank a notificat in data de 25 iunie 2010, prin scrisori, clientii persoane fizice care au contracte de credit in derulare si carora le sunt incidente prevederile Ordonantei, invitandu-i la Banca pentru semnarea actelor aditionale care contin modificarile impuse prin Ordonanta. Clientii bancii pot solicita actele aditionale ce transpun prevederile Ordonantei in toate unitatile CEC Bank din Bucuresti si din tara, pentru consultarea si semnarea lor. rnrnAstfel, pentru produsele din oferta curenta, clientii persoane fizice ai CEC Bank beneficiaza de urmatoarele avantaje oferite in baza noului act normativ:rn- eliminarea comisionului de rambursare anticipata; rn- dobanda la credit este raportata la indici de referinta publici (ROBOR/EURIBOR/LIBOR) la care se adauga o marja de risc, marja care ramane fixa pe toata durata creditului;rn- posibilitatea restructurarii creditului, in anumite circumstante prevazute de lege;rn- limitarea dobanzilor penalizatoare, in anumite circumstante prevazute de lege.rnrnInformatii suplimentare despre produsele reglementate de OUG 50/2010 pot fi obtinute de catre clienti in orice unitate CEC Bank, apeland numarul de telefon de la Call Center 0.800.800.848 sau accesand site-ul bancii, www.cec.ro. Textul integral al Ordonanţei de Urgenţa a Guvernului nr. 50/ 2010 poate fi regasit si pe site-ul Bancii.rn
Nu există comentarii pentru această știre.
„Buna ziua. Am fost apelată zilele trecute de un funcționar de la Raiffeisen care m-a intrebat de un credit imobiliar. Vă rog să verificați, eu nu am luat niciun credit... detalii
Plățile cu telefonul printr-un cod QR au debutat în România în urmă cu 12 ani, la finalul lui 2013, printr-un proiect al Garanti Bank și firma suedeză Seamless, la bezinăriile... detalii
Aplicațiile financiare străine cu care poți să-ți faci un cont IBAN și un card, precum Zen, sunt preferatele escrocilor care orchestrează fraude online cu promisiuni de câștiguri mari prin diverse... detalii
O metodă utilizata de escroci pentru furtul banilor din conturile bancare este instalarea unor aplicații pentru controlul telefoanelor celor care sunt păcăliți cu credite sau investiții în acțiuni sau criptomonede.... detalii