SAS, lider în analytics, anunță că Banca Transilvania , cea mai mare bancă din România, va implementa o soluție SAS, pentru a acoperi toate nevoile de detectare și prevenire a fraudelor bancare, conform unui comunicat de presa, in care se adauga:
Această colaborare reprezintă rezultatul unui parteneriat strâns între Banca Transilvania și SAS, desfășurat pe parcursul unui an, care va aduce un nivel competitiv băncii și va determina, în cele din urmă, servicii mai bune clienților săi.
Banca Transilvania va implementa un sistem de prevenire a fraudei pentru a asigura cel mai înalt nivel de capabilități de detectare a fraudei, permițând ajustarea optimă la mediul de business în continuă schimbare și la digitalizarea accelerată.
SAS va oferi capabilități pentru analiză avansate de date, inteligență artificială (AI)/machine learning (ML) și integrare perfectă cu o gamă largă de sisteme existente.
[1]
„Odată cu pandemia globală și perioadele de lockdown, am observat o creștere a tentativelor de fraudă digitală la nivel mondial. Nivelul de sofisticare a acestor încercări crește, însă Banca Transilvania se concentrează pe prevenirea fraudelor prin utilizarea tehnologiilor de top pentru a continua să furnizeze servicii impecabile și sigure clienților. Suntem încrezători în parteneriatul nostru cu SAS și vom continua să fim precursorii digitalizării pe piață”, spune Leontin Toderici, Director General Adjunct Operaţiuni, Banca Transilvania.
„Suntem fericiți și onorați de noul parteneriat cu Banca Transilvania. Obiectivul nostru este de a oferi suportul
necesar băncii pentru o interacțiune facilă și rapidă cu clienții, menținând, în același timp, un control solid asupra monitorizării antifraudă, cu un timp rapid de reacție. Suntem norocoși să avem un partener vizionar precum Banca Transilvania în această nouă călătorie și ne-am angajat să livrăm încă un proiect de succes”, Ștefan Baciu, Country Manager SAS România & Moldova.
Organizațiile de servicii financiare recunosc necesitatea tehnologiilor avansate care includ capabilităţi de inteligenţă artificială/machine learning pentru a identifica amenințările emergente care se suprapun în timp real.
SAS are capacitatea de a răspunde acestor cerințe prin soluțiile de gestionare a fraudelor, care oferă:
• evaluarea și luarea deciziilor în timp real și non-stop 24/7, pentru toate tranzacțiile, pe toate canalele de plată,
prin utilizarea tehnologiei avansate AI/ML;
• flexibilitate – permițând extinderea evolutivă a prevenirii fraudei în noi segmente de date;
• eficiența operațională și respectarea reglementărilor în vigoare.
Nu există comentarii pentru această știre.
CEC Bank oferă alternative de economisire mai avantajoase clienților săi și lansează un depozit în lei pentru persoane fizice, cu rata fixă a dobânzii superioară, de 6,10%, pe termen de... detalii
Banca Transilvania și Mastercard lansează campania BT x Mastercard te duc la Pirelli Gran Premio D’Italia 2025 alături de Echipa McLaren Formula 1 pentru deținătorii de carduri care realizează plăți... detalii
Libra Bank a transmis clienților o avertizare privind un nou tip de fraudă cu facturi: "Naiv SRL a primit o factură aparent obișnuită de la un partener de încredere, cu o relație... detalii
Clienții Alpha Bank vor mai putea folosi conturile, cardurile, aplicația și alte servicii până în 14 august. Ulterior, dacă acceptă, ei vor fi transferați la Unicredit, cea care a cumpărat... detalii