Raiffeisen Bank a desfiintat ghiseele

Autor:

Bancherul.ro
2022-02-03 03:31

Din 1 februarie 2022, Raiffeisen Bank a inchis casieriile in aproape intreaga retea de unitati.

Banca va mai pastra casierii in cateva dintre unitatile sale, urmand ca doar in aceste agentii sa fie facute operatiuni cu numerar, in mod exceptional, pentru plata ratelor la credite, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga:

Lista cu agentiile bancii care mai fac operatiuni cu numerar o gasiti la acest link.

Contextul pandemiei COVID-19 a accelerat multe proiecte de digitalizare si a presupus implementarea rapida a solutiilor pentru operatiuni fara numerar, nu doar in industria bancara.

Solutiile digitale Raiffeisen Bank, inclusiv pentru nevoile uzuale de numerar ale clientilor, sunt accesibile prin retelele de masini ale bancii, mult mai mari numeric decat reteaua de unitati, cu disponibilitate, in mare parte, 24/7.

Aceste echipamente (MFM/ATM, colectare etc) sunt mai eficiente, pentru ca permit efectuarea operatiunilor intr-un timp mult mai scurt, fata de casieriile clasice.

“Pandemia a insemnat, pe langa multe altele, si o deschidere mai mare din partea clientilor fata de solutii digitale, lucru care ne-a incurajat sa adaptam in consecinta si solutiile noastre pentru numerar, degrevand astfel agentiile de o munca repetitiva, cum e cea de casierie. Astfel, colegii nostri din unitati vor putea dedica mai mult timp interactiunilor cu valoare adaugata pentru clienti, fiind la dispozitia lor atat pentru consultanta legata de serviciile digitale ale bancii, cat si pentru produsele de creditare, de economisire sau investitii”, a spus Monica Udrescu, director Canale de Vanzare cu Interactiune Umana la Raiffeisen Bank.

Operatiunile cu numerar care se efectuau la casierie vor putea fi facute pe masini multifunctionale sau vor avea solutii alternative (Raiffeisen Online, Smart Mobile, Colectare, echipamente depunere multivaluta). Fiecare angajat al bancii va fi gata sa asiste clientii pentru a invata sa utilizeze eficient toate canalele alternative de plata (ATM/MFM, Raiffeisen Online, Smart Mobile).

Detalii despre reteaua de unitati si de MFM/ATM la Raiffeisen Bank gasiti la acest link.

Ce operatiuni se pot face la un MFM Raiffeisen Bank?

• Depunere si retragere de numerar in si din conturile proprii;
• Depunere in contul unui tert;
• Plata ratelor;
• Plata facturi;
• Depunere lei in contul tertilor (clienti Raiffeisen Bank);
• Operatiuni de schimb valutar (euro/USD in lei);
• Mini-extras de cont;
• Interogare sold;
• Schimbare PIN;
• Deblocare PIN

Informatii despre reteaua de 50 de echipamente depunere multivaluta (permit efectuarea de depuneri consistente de numerar, specifice modelului de afaceri al persoanelor juridice) gasiti la acest link.

Raiffeisen Bank are peste 20 de ani de activitate pe piata bancara din România si peste 2,22 milioane de clienti, persoane fizice si juridice. Numarul clientilor digitali ai bancii a depasit 1 milion la finalul lunii septembrie 2021. Banca are peste 4.600 de angajati, 300 de agentii in toata tara, 660 de ATM-uri, 455 de masini multifunctionale (MFM-uri, din care 108 sunt si pentru lei si pentru euro si o retea de peste 25.600 de POS-uri.

Comentarii

Nu există comentarii pentru această știre.

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: Ultima Ora

ING se află printre cele 5 bănci prin care poți face transferuri instant cu cod QR

Transfond a anunțat că ING Bank se află printre cele cinci bănci prin aplicațiile cărora se pot face transferuri de bani instant printr-un cod QR generat în aplicațiile bancare, alături... detalii

BCR devine a cincea banca prin care poti face transferuri instant cu cod QR

BCR devine a cincea bancă, alaturi de CEC Bank, ING Bank, Libra Bank si BRD, prin care se pot face transferuri instant cu scanarea unui cod QR generat în aplicația... detalii

BNR modifică regulamentul privind raportarea datornicilor la CRC

Regulamentul privind raportarea persoanelor fizice și juridice cu datorii de peste 20.000 de lei la bănci și IFN-uri în Centrala Riscului de Credit (CRC) administrată de Banca Națională a României... detalii

Aplicația Raiffeisen Smart Mobile are probleme de funcționare

Aplicația Raiffeisen Smart Mobile are probleme de funcționare, conform sesizărilor primite de la cititori. „Vreau să-mi schimb PIN-ul cardului din aplicația Raiffeisen, dar nu pot, de ce?”, întreabă o cititoare,... detalii