Home Bank, serviciul de internet si mobile banking al ING, este indisponibil in prezent, astfel incat clientii bancii nu pot sa-si acceseze contul online de pe calculatoare sau telefoane.
ING nu si-a anuntat clientii nici prin SMS-uri nici pe pagina Facebook despre problema cu Home Bank.
Doar pe site-ul bancii, la sectiunea dedicata starii serviciilor, ING.ro precizeaza ca “momentan o parte din utilizatori nu pot accesa serviciul ING Home`Bank”.
Restul serviciilor ING, precum cardurile si ATM-urile, sunt functionale.
ING nu a raspuns la intrebarea Bancherul.ro privind cauzele incidentului de astazi.
ING Bank are deseori probleme cu functionarea sistemelor online si cu cardurile, in conditiile in care este singura dintre bancile mari care ofera servicii bancare exclusiv online, fara ghisee.
Problemele ING au inceput dupa incidentul major din septembrie 2016, cand intreg sistemul informatic al bancii nu a functionat timp de aproape o zi din cauza afectarii serverelor din centrul de date in urma simularii unui exercitiu de stingere a incendiilor. (vezi aici detalii)
ACTUALIZARE
In jurul orei 15, ING a anuntat pe site ca “toate serviciile sunt funcționale și nu avem mentenanță programată în umatoarea perioadă.”
Transfond a anunțat că ING Bank se află printre cele cinci bănci prin aplicațiile cărora se pot face transferuri de bani instant printr-un cod QR generat în aplicațiile bancare, alături... detalii
BCR devine a cincea bancă, alaturi de CEC Bank, ING Bank, Libra Bank si BRD, prin care se pot face transferuri instant cu scanarea unui cod QR generat în aplicația... detalii
Regulamentul privind raportarea persoanelor fizice și juridice cu datorii de peste 20.000 de lei la bănci și IFN-uri în Centrala Riscului de Credit (CRC) administrată de Banca Națională a României... detalii
Aplicația Raiffeisen Smart Mobile are probleme de funcționare, conform sesizărilor primite de la cititori. „Vreau să-mi schimb PIN-ul cardului din aplicația Raiffeisen, dar nu pot, de ce?”, întreabă o cititoare,... detalii