Aplicatiile de internet banking (Raiffeisen Online) si mobile banking (Smart Mobile) ale Raiffeisen Bank au avut probleme de functionare pe parcursul zilei de astazi, ultima zi inaintea sarbatorilor de Pasti, cand se fac mai multe operatiuni bancare decat de obicei.
“Aplicatiile de online banking inregistreaza timpi mai mari de raspuns”, a anuntat banca pe Facebook.
Banca a anuntat ca “aplicatiile functioneaza la parametri normali de la ora 16”.
Unii clienti s-au plans insa ca intampina in continuare probleme cu utilizarea aplicatiilor.
“Cam cat de mult dureaza? De dimineata se tot incarca”, s-a plans un client.
(stire in curs de actualizare)
Nu există comentarii pentru această știre.
CEC Bank oferă alternative de economisire mai avantajoase clienților săi și lansează un depozit în lei pentru persoane fizice, cu rata fixă a dobânzii superioară, de 6,10%, pe termen de... detalii
Banca Transilvania și Mastercard lansează campania BT x Mastercard te duc la Pirelli Gran Premio D’Italia 2025 alături de Echipa McLaren Formula 1 pentru deținătorii de carduri care realizează plăți... detalii
Libra Bank a transmis clienților o avertizare privind un nou tip de fraudă cu facturi: "Naiv SRL a primit o factură aparent obișnuită de la un partener de încredere, cu o relație... detalii
Clienții Alpha Bank vor mai putea folosi conturile, cardurile, aplicația și alte servicii până în 14 august. Ulterior, dacă acceptă, ei vor fi transferați la Unicredit, cea care a cumpărat... detalii