Cardurile Unicredit sunt afectate de o eroare, a anuntat banca, astfel ca utilizatorii acestora nu pot vedea cati bani mai sunt disponibili pe ele.
“Vă anunțăm că, din motive tehnice, soldul disponibil pe cardurile emise de către UniCredit este afectat de o eroare, astfel că e posibil ca acesta să nu reflecte situația corectă a contului.
Ne cerem scuze pentru aceasta situație și vă asigurăm că depunem toate eforturile în vederea remedierii ei în cel mai scurt timp posibil”, a anuntat banca in urma cu cateva minute.
Un client al Unicredit a dezvaluit, pe pagina Facebook a bancii, ca intampina frecvent probleme cu utilizarea cardului:
“Nu-i luna sa nu fie probleme, mai ales ca cateodata nu vedeti platile facute”, a comentat el.
Cardurile Unicredit au avut erori de functionare si saptamana trecuta, cand “anumite tranzactii nu au fost autorizate cu succes”, dupa cum a precizat banca.
“Cardurile sunt refuzate in magazine, ATM-urile nu merg si la telefoane nu raspunde nimeni”, a reclamat un client, in seara zilei de 5 septembrie.
“Si eu ce ar fi trebuit sa fac ieri in magazin cand a trebuit sa las cumparaturile? Daca eram pe autostrada? La telefoane nu raspundeti, in aplicatie nu a fost afisat nimic…sunt totusi privat de accesul la banii mei!”, s-a plans un alt client.
Nu există comentarii pentru această știre.
Transfond a anunțat că ING Bank se află printre cele cinci bănci prin aplicațiile cărora se pot face transferuri de bani instant printr-un cod QR generat în aplicațiile bancare, alături... detalii
BCR devine a cincea bancă, alaturi de CEC Bank, ING Bank, Libra Bank si BRD, prin care se pot face transferuri instant cu scanarea unui cod QR generat în aplicația... detalii
Regulamentul privind raportarea persoanelor fizice și juridice cu datorii de peste 20.000 de lei la bănci și IFN-uri în Centrala Riscului de Credit (CRC) administrată de Banca Națională a României... detalii
Aplicația Raiffeisen Smart Mobile are probleme de funcționare, conform sesizărilor primite de la cititori. „Vreau să-mi schimb PIN-ul cardului din aplicația Raiffeisen, dar nu pot, de ce?”, întreabă o cititoare,... detalii