“O parte dintre cardurile BCR au luat o pauza de functionare in aceasta dupa-amiaza”, a anuntat banca, pe Facebook.
“Echipa noastra a intervenit rapid, iar acum sistemele sunt functionale”, precizeaza BCR.
“Ne cerem scuze pentru inconvenientele create. Va rugam sa ne contactati, daca exista probleme. Suntem aici, pe receptie, pentru voi”, adauga banca.
Intr-un comentariu, un client BCR se plange ca i s-au blocat banii dupa ce a incercat sa faca o plata cu cardul Visa si intreaba cand se deblocheaza.
Al client s-a plans ca are probleme cu aplicatia George, de o saptamana: “am fost in doua sucursale pentru ajutor si mi s-a spus ca e o problema cu aplicatia. Ce se intampla?”
BCR i-a raspuns sa-si lase datele personale in privat pentru a-l contacta in vederea rezolvarii problemei.
Altcineva s-a plans ca nu poate retrage bani de la bancomat, iar alt client BCR a postat o fotografie de pe telefon cu timpul de asteptare la call center: 25 de minute.
“Am facut cumparaturi in Germania, la casa cardul nu a functionat. Ne faceti de tot rasul. La bancomat luati o groaza de bani comision”, a comentat un client BCR.
(stire in curs de actualizare)
Nu există comentarii pentru această știre.
CEC Bank oferă alternative de economisire mai avantajoase clienților săi și lansează un depozit în lei pentru persoane fizice, cu rata fixă a dobânzii superioară, de 6,10%, pe termen de... detalii
Banca Transilvania și Mastercard lansează campania BT x Mastercard te duc la Pirelli Gran Premio D’Italia 2025 alături de Echipa McLaren Formula 1 pentru deținătorii de carduri care realizează plăți... detalii
Libra Bank a transmis clienților o avertizare privind un nou tip de fraudă cu facturi: "Naiv SRL a primit o factură aparent obișnuită de la un partener de încredere, cu o relație... detalii
Clienții Alpha Bank vor mai putea folosi conturile, cardurile, aplicația și alte servicii până în 14 august. Ulterior, dacă acceptă, ei vor fi transferați la Unicredit, cea care a cumpărat... detalii