Aplicatia Home Bank a ING are o problema cu platile in lei facte dupa un sablon, cele salvate sau cele frecvente, conform plangerilor clientilor bancii.
“Nu pot face plata unei facturi, ca in fiecare luna, dupa ce completez datele nu se intampla nimic, nu o pot finalliza”, reclama un cititor.
ING a raspuns, pe Facebook, ca exista aceasta problema, iar solutia este ca platile sa se faca prin introducerea contului manual, fara a se uiliza datele presetate, sau sa se foloseasca datele din raportul de tranzactii:
“Platile in lei functioneaza in parametrii normali, singura problema fiind la platile salvate/frecvente. Se poate realiza plata prin introducerea contului IBAN manual sau utilizand o plata din raportul de tranzactii.”
Nu există comentarii pentru această știre.
Transfond a anunțat că ING Bank se află printre cele cinci bănci prin aplicațiile cărora se pot face transferuri de bani instant printr-un cod QR generat în aplicațiile bancare, alături... detalii
BCR devine a cincea bancă, alaturi de CEC Bank, ING Bank, Libra Bank si BRD, prin care se pot face transferuri instant cu scanarea unui cod QR generat în aplicația... detalii
Regulamentul privind raportarea persoanelor fizice și juridice cu datorii de peste 20.000 de lei la bănci și IFN-uri în Centrala Riscului de Credit (CRC) administrată de Banca Națională a României... detalii
Aplicația Raiffeisen Smart Mobile are probleme de funcționare, conform sesizărilor primite de la cititori. „Vreau să-mi schimb PIN-ul cardului din aplicația Raiffeisen, dar nu pot, de ce?”, întreabă o cititoare,... detalii