MasterCard si BRED Banque Populaire au lansat în Franta primul card de plata destinat femeilor. Este vorba despre un card de afinitate care ofera discount-uri si servicii dedicate doamnelor. rnrnIn Romania, MasterCard a sustinut lansarea unui card de credit co-branded impreuna cu Oriflame si FinGroup S.A. Mai multe detalii gasiti in comunicatul de presa atasat.rnrnBRED Banque Populaire si MasterCard Europe au lansat în Franta primul card de platã destinat doamnelor. Cardul BRED Affinity® combinã caracteristicile unui card de debit international cu servicii exclusive si discount-uri, se arata intr-un comunicat al MasterCard.rnrnCardul Bred Affinity® MasterCard oferã doamnelor o serie de servicii, printre care se numãrã si optiunea de a plãti cumpãrãturile în rate, trimitând cererea de creditare prin SMS. De asemenea, posesoarele cardului pot da telefoane de urgentã pentru diverse reparatii în casã sau în caz de accidente usoare, pot beneficia de garantii pentru cumpãrãturi si pentru produsele livrate acasã si pot sã-si extindã perioada de garantie cu un an sau doi la electronicele si electrocasnicele achizitionate cu acest card. rnrnUnul dintre principalele avantaje ale cardului de debit constã în beneficiile si discount-urile pe care le oferã comerciantii parteneri. Utilizatoarele cardului Bred Affinity® pot beneficia de discount-uri la urmãtorii comercianti: Sephora.com, Fnac.com, 24h00.fr, SmartBox.fr si Viapresse.com – dar si de oferte periodice puse la dispozitie si de alti parteneri.rnrnDeoarece Bred Affinity® este un card de platã international emis pe platforma MasterCard, doamnele pot face cumpãrãturi în 25 de milioane de locatii ale comerciantilor din întreaga lume, beneficiind în acelasi timp de servicii atasate cardurilor MasterCard, cum sunt asigurãrile.rnrnNoul card este disponibil în douã variante – MasterCard Classic si MasterCard Gold. Design-ul cardului Gold este foarte asemãnãtor cu o texturã de piele, iar cardul Classic este sidefiu. rnrnBRED Banque Populaire intentioneazã sã emitã peste 20.000 de carduri Classic si 5.000 de carduri Gold în 2008 pe piata din Franta, unde sunt 16 milioane de femei cu vârsta între 20 si 40 de ani.rnrnFrédéric Maserati, Head of Daily banking (Banque au Quotidien), BRED Banque Populaire, spune: “Cu Bred Affinity® am vrut sã creãm un card care poate sã însoteascã doamnele oriunde, care sã contribuie la bunãstarea lor, sã le permitã sã facã cumpãrãturi mai usor, sã le ofere discount-uri si servicii dedicate lor. Cardul este unic pentru cã este singurul instrument de platã din Franta care are atasate toate aceste caracteristici.”rnrnIsabelle Loddé, Vice President – Affluent Products, MasterCard, spune:rn”Este pentru prima datã în Franta când o bancã lanseazã un card destinat doamnelor, permitându-le sã-si administreze cheltuielile, sã-si protejeze cumpãrãturile si care oferã avantaje si servicii în functie de nevoile acestora. MasterCard a sustinut lansarea a 33 de milioane de carduri de afinitate si co-branded în Europa.”
Nu există comentarii pentru această știre.
BCR și-a anunțat clienții că le oferă temporar, până în 28 mai, un curs valutar mai bun la euro, prin aplicația George: "Știm că, în vremuri imprevizibile, orice mic avantaj... detalii
Asociația de Leasing și Credit de Consum din România (ALCCR) –(fostă ALB România), cea mai importantă organizație profesională care reprezintă industriile de leasing financiar și credit de consum din România,... detalii
Home Bank, aplicația ING Bank, a avut probleme de funcționare, conform plângerilor primite de la cititori. O parte dintre clienții băncii nu au putut folosi aplicația pe parcursul ultimelor 2... detalii
BCR și-a majorat semnificativ, cu 41%, stocul de credite de consum acordate populației în primul trimestru al acestui an. Creditele ipotecare aprobate de BCR au avansat într-un ritm mai lent,... detalii