Aplicația Raiffeisen Smart Mobile are probleme de funcționare

Autor:

Admin
2025-04-24 09:10

Aplicația Raiffeisen Smart Mobile are probleme de funcționare, conform sesizărilor primite de la cititori.

„Vreau să-mi schimb PIN-ul cardului din aplicația Raiffeisen, dar nu pot, de ce?”, întreabă o cititoare, la Intreaba Banca.

Problemele au apărut după ultima actualizare a aplicației, conform informațiilor primite de la un angajat al băncii.

Acesta ne-a oferit soluția pentru rezolvarea problemei cu aplicația Raiffeisen: ștergerea aplicației din telefon și reinstalarea acesteia.

O altă recomandare oferită de bancă, pe pagina Facebook, este “sa stergi datele, sa golesti memoria cache a aplicatiei, iar ulterior sa te loghezi din nou.

Astfel, te rugam sa urmezi pasii urmatori: Settings > Applications > Smart Token/Smart Mobile > Clear Data + Clear Cache.

iOS: Settings > IPhone storage > Apps > Offload app data.

In cazul in care urmezi pasii dar eroarea persista, pentru verificarea situatiei, te rugam sa te adresezi serviciului de relatii cu clientii, de pe numarul de telefon declarat bancii, la *2000 sau din strainatate la 004021 306.30.02.”

Unii clienți ai băncii s-au plâns de alte probleme ale aplicației Smart Mobile:

  • “De cand ati modificat aplicatia ,nu sepoate iesi din ea!!! Cand vrei saiesi iti cere pinul ,iar cand bagi pinul ,te baga inapoi in cont!
  • Când vreau sa intru pe aplicație îmi scrie că sa dezinstalat. mă conectez, urmez toți pașii necesari de conectare, iar când vreau sa revin în aplicație se decontează de fiecare dată.”

Raiffeisen a răspuns: “De la ultima actualizare a aplicatiei Smart Mobile, am imbunatatit semnificativ modul de logare.

In ceea ce priveste deconectarea din Smart Mobile, intoarcerea in ecranul initial este un comportament intalnit pentru aplicatii.

Totusi, vom incerca sa aducem optimizari in acest sens si iti multumim pentru feedback.”

Comentarii

Nu există comentarii pentru această știre.

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: Ultima Ora

Investițiile în fonduri prin BT Pay au atins un record după alegerile prezidențiale

Tot mai multe persoane economisesc prin intermediul fondurilor de investiții administrate de BT Asset Management folosind BT Pay, în șapte luni de la anunțarea lansării funcționalității aplicației fiind atinse următoarele... detalii

BCR oferă, temporar, un curs valutar mai bun la euro

BCR și-a anunțat clienții că le oferă temporar, până în 28 mai, un curs valutar mai bun la euro, prin aplicația George: "Știm că, în vremuri imprevizibile, orice mic avantaj... detalii

Asociația firmelor de leasing si credite de consum are o nouă conducere

Asociația de Leasing și Credit de Consum din România (ALCCR) –(fostă ALB România), cea mai importantă organizație profesională care reprezintă industriile de leasing financiar și credit de consum din România,... detalii

Probleme cu funcționarea aplicației ING

Home Bank, aplicația ING Bank, a avut probleme de funcționare, conform plângerilor primite de la cititori. O parte dintre clienții băncii nu au putut folosi aplicația pe parcursul ultimelor 2... detalii