Plățile sunt realizate în câteva secunde, fără a mai fi necesară completarea datelor cardului.
Cumpărăturile pot fi plătite integral, precum și în rate, cu cardurile BT Star.
BT este liderul pieței de carduri atât în zona de emitere, cât și de acceptare.
Clienții Băncii Transilvania au la dispoziție o nouă experiență de plată online, Pay with BT Pay/Plătește cu BT Pay, care înseamnă plăți semnificativ simplificate, realizate în câteva secunde, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga:
Opțiunea Pay with BT Pay este destinată atât utilizatorilor aplicației BT Pay, cât și comercianților care au implementată pe site-urile și aplicațiile proprii soluția Băncii Transilvania de procesare a plăților online, BTeComm.
Etapa-pilot a fost finalizată cu succes, iar opțiunea Pay with BT Pay este disponibilă acum pe aproape 4.000 de site-uri și aplicații ale partenerilor băncii.
Cel mai recent s-au alăturat organizatorii de festivaluri, cum este Electric Castle, încărcarea brățării pentru plăți fără numerar la eveniment putându-se realiza inclusiv prin Pay with BT Pay.
Plăți mai rapide și mai flexible cu BT Pay:
Alegerea opțiunii Pay with BT Pay în pagina de plată a comerciantului;
Selectarea cardului cu care se face plata, în aplicația BT Pay, iar pentru cardurile STAR, inclusiv flexibilitatea de a alege modalitatea de plată – integrală sau în rate – la comercianții care fac parte din programul de loialitate al băncii, Star;
Confirmarea plății din aplicația BT Pay, fără a mai fi necesară completarea datelor cardului.
[1]
“Preocuparea noastră la Banca Transilvania este să oferim celor peste 4 milioane de clienți experiențe cât mai bune inclusiv prin lansări de soluții de banking online. Cu opțiunea Pay with BT Pay, plățile online sunt semnificativ simplificate, iar comercianții parteneri ai băncii beneficiază de o rată de conversie mult mai bună, plata făcându-se în câteva secunde.
De asemenea, aceasta va contribui esențial la dezvoltarea BT Pay, ca ecosistem care facilitează conectarea utilizatorilor aplicației – atât între ei, cât și cu comercianții parteneri”, declară Oana Ilaș, Director General Adjunct Retail Banking, Banca Transivania.
Peste 6 milioane de carduri din România sunt emise de Banca Transilvania, reprezentând unul din patru, aflate în circulație.
Nu există comentarii pentru această știre.
Banca Transilvania și Mastercard lansează campania BT x Mastercard te duc la Pirelli Gran Premio D’Italia 2025 alături de Echipa McLaren Formula 1 pentru deținătorii de carduri care realizează plăți... detalii
Libra Bank a transmis clienților o avertizare privind un nou tip de fraudă cu facturi: "Naiv SRL a primit o factură aparent obișnuită de la un partener de încredere, cu o relație... detalii
Clienții Alpha Bank vor mai putea folosi conturile, cardurile, aplicația și alte servicii până în 14 august. Ulterior, dacă acceptă, ei vor fi transferați la Unicredit, cea care a cumpărat... detalii
Banca Transilvania acordă o nouă finanțare verde, de 20 de milioane de euro, companiei STC Partners, pentru dezvoltarea ansamblului rezidențial Quartier Ferdinand, aflat în centrul Bucureștiului, anunță banca într-un comunicat,... detalii