MyBRD Net, serviciul de internet banking al BRD, nu functioneaza de cateva ore, conform plangerilor clientilor bancii adresate Bancherul.ro, Reclamatiibanci.ro dar si pe pagina de Facebook a BRD.
“Situatia este cunoscuta si se lucreaza la remedierea ei. Preconizam ca serviciul MyBRDNet va fi din nou functional, in aproximativ 1 ora”, a raspuns banca pe site-ul Facebook, in urma cu doua ore.
In prezent, atat site-ul bancii (www.brd.ro) cat si site-ul pentru internet banking (www.mybrdnet.ro) se pot accesa, dar se pare ca dupa logare clientii nu pot utiliza serviciul online.
“Incerc de cel putin 2 ore sa accesez serviciul “mybrdnet” si nu reusesc; ce se intimpla ? vom avea un raspuns?” ne-a scris un cititor al site-ului Bancherul.ro, la ora 13:10.
“Internet banking nu functioneaza de cel putin 4 ore. Va rog explicati”, a scris un client al BRD pe pagina de Facebook a bancii, in urma cu trei ore.
“Este o situatia neprevazuta. Lucram intens la remedierea ei, astfel incat serviciul sa fie din nou disponibil in cel mai scurt timp posibil”, a raspuns BRD.
La ora 16:10, BRD a anuntat, pe Facebook, ca problemele au fost remediate:
“Dragi clienti, platforma de internet banking a avut azi, in mod intermitent, perioade in care a functionat lent. Intre timp, echipele noastre au restabilit serviciul. Ne cerem scuze pentru aceasta situatie, va multumim pentru intelegere si va rugam sa ne semnalati daca vor aparea probleme ulterioare.”
BRD a precizat, la solicitarea Bancherul.ro:
“Platforma a avut perioade intermitente de functionare lenta, in mod aleatoriu. Parametrii sunt restabiliti acum.”
In jur de 725.000 dintre cei 2,1 milioane de clienti BRD utilizeaza myBRD Net, conform informatiilor bancii.
Transfond a anunțat că ING Bank se află printre cele cinci bănci prin aplicațiile cărora se pot face transferuri de bani instant printr-un cod QR generat în aplicațiile bancare, alături... detalii
BCR devine a cincea bancă, alaturi de CEC Bank, ING Bank, Libra Bank si BRD, prin care se pot face transferuri instant cu scanarea unui cod QR generat în aplicația... detalii
Regulamentul privind raportarea persoanelor fizice și juridice cu datorii de peste 20.000 de lei la bănci și IFN-uri în Centrala Riscului de Credit (CRC) administrată de Banca Națională a României... detalii
Aplicația Raiffeisen Smart Mobile are probleme de funcționare, conform sesizărilor primite de la cititori. „Vreau să-mi schimb PIN-ul cardului din aplicația Raiffeisen, dar nu pot, de ce?”, întreabă o cititoare,... detalii