Libra Bank isi avertizeaza clientii cu privire la mesajele capcana primite pe e-mail, aparent in numele bancii, cu scopul de a li se fura datele personale:
“În ultimele zile, mai mulți clienți Libra au primit e-mail-uri de tip phishing, deghizate foarte iscusit în mesaje din partea băncii.
Un mesaj precum cel de mai jos este o capcană:
Aceste mesaje nu sunt emise de Libra Internet Bank.
Te rugăm să nu deschizi link-ul din corpul textului, să nu îți introduci datele pe site-uri străine și să ștergi mesajul imediat.
Libra nu îți va solicita niciodată datele personale pe e-mail.
Dacă primești mesaje suspecte, contactează-ne la 021 2088 088 (Call Center) sau info@librabank.ro.”
Vezi aici ce trebuie sa stii despre tentativele de frauda online
CEC Bank oferă alternative de economisire mai avantajoase clienților săi și lansează un depozit în lei pentru persoane fizice, cu rata fixă a dobânzii superioară, de 6,10%, pe termen de... detalii
Banca Transilvania și Mastercard lansează campania BT x Mastercard te duc la Pirelli Gran Premio D’Italia 2025 alături de Echipa McLaren Formula 1 pentru deținătorii de carduri care realizează plăți... detalii
Libra Bank a transmis clienților o avertizare privind un nou tip de fraudă cu facturi: "Naiv SRL a primit o factură aparent obișnuită de la un partener de încredere, cu o relație... detalii
Clienții Alpha Bank vor mai putea folosi conturile, cardurile, aplicația și alte servicii până în 14 august. Ulterior, dacă acceptă, ei vor fi transferați la Unicredit, cea care a cumpărat... detalii