ING le-a trimis clientilor eronat SMS-uri privind blocarea cardurilor, iar Home Bank nu functioneaza (actualizat)

Autor:

Bancherul.ro
2020-12-09 19:36

ING Bank le-a trimis eronat unor clienti mesaje privind blocarea cardurilor si le-a recomandat sa intre in aplicatia de internet/mobile banking pentru a verifica situatia acestora, fapt care a dus si la blocarea aplicatiei, care in prezent nu poate fi accesata.

“O parte din utilizatorii ING au primit eronat un SMS privind blocarea cardului. Puteți verifica statusul acestuia în Home’Bank, secțiunea Produse-> Carduri și tranzacții-> Cardurile mele. Vă cerem scuze pentru neplăcerile create”, conform unui anunt publicat pe site-ul ING.ro.

De asemenea, serviciile de internet/mobile banking ING Home´Bank Web si ING Home´Bank Mobile apar ca fiind disponibile partial.

Clientii ING se plang, ca de obicei in ultimii ani, ca aplicatia Home Bank are prea des defectiuni.

“Home bankingul nu functioneaza DIN NOU. Pentru nu stiu a cata oara in ultima vreme. Daca tot platim taxe de administrare si comisioane macar angajati niste programatori care sa va rezolve problemele tehnice”, s-a plans un client ING, pe Facebook.

ACTUALIZARE

Home Bank nu functioneaza nici astazi, 12.10.2020, la aproximativ 24 de ore dupa ce a fost sesizat incidentul ING.

Acelasi mesaj (vezi foto) este postat pe pagina de internet a bancii, in care se spune ca Home Bank este disponibil partial.

Responsabilii cu comunicarea ai ING nu au raspuns la intrebarile trimise ieri de Bancherul.ro cu privire la acest incident.

(stire in curs de actualizare)

Comentarii

Nu există comentarii pentru această știre.

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: Ultima Ora

ING se află printre cele 5 bănci prin care poți face transferuri instant cu cod QR

Transfond a anunțat că ING Bank se află printre cele cinci bănci prin aplicațiile cărora se pot face transferuri de bani instant printr-un cod QR generat în aplicațiile bancare, alături... detalii

BCR devine a cincea banca prin care poti face transferuri instant cu cod QR

BCR devine a cincea bancă, alaturi de CEC Bank, ING Bank, Libra Bank si BRD, prin care se pot face transferuri instant cu scanarea unui cod QR generat în aplicația... detalii

BNR modifică regulamentul privind raportarea datornicilor la CRC

Regulamentul privind raportarea persoanelor fizice și juridice cu datorii de peste 20.000 de lei la bănci și IFN-uri în Centrala Riscului de Credit (CRC) administrată de Banca Națională a României... detalii

Aplicația Raiffeisen Smart Mobile are probleme de funcționare

Aplicația Raiffeisen Smart Mobile are probleme de funcționare, conform sesizărilor primite de la cititori. „Vreau să-mi schimb PIN-ul cardului din aplicația Raiffeisen, dar nu pot, de ce?”, întreabă o cititoare,... detalii