ING are in continuare probleme cu platile cu telefonul si aplicatia HomeBank

Autor:

Bancherul.ro
2019-10-02 05:37

ING Bank are in continuare probleme, incepand de vineri, cu aplicatia de mobile banking Home Bank si serviciul inclus de plati cu telefonul mobil, INGPay.

Dupa ce vineri si pe parcursul urmatoarelor trei zile aplicatia Home Bank nu a functionat si implicit nici platile cu telefonul, astazi ING anunta, pe site-ul sau, ca nu este disponibil INGPay:

“Momentan, serviciul ING Pay este partial indisponibil pentru o parte dintre utilizatori. In cazul in care intampinati probleme, va recomandam sa emiteti un nou card.” (vezi foto)

Home Bank, platile cu cardul si restul serviciilor apar ca fiind functionale.

Clientii ING s-au plans si ieri ca nu reusesc sa utilizeze INGPay, dupa instalarea ultimei versiuni HomeBank, disponibila de duminica seara:

“A reusit cineva sa faca INGPay sa functioneze? Eu nu reusesc nicicum sa sterg cardul virtual si sa generez unul nou pentru a putea plati prin NFC. Nici din aplicatie, nici din browser.”

“Nu se mai poate plati cu telefonul. Eroare: nu autorizati tranzactia”, s-a plans un alt client ING, ieri, pe Facebook.

“Am actualizat aplicatia, si la fel, nu merge plata cu scanare. Deja este deranjant, este a patra zi”, s-a plans altcineva.

Aplicatia Home Bank a avut probleme de functionare de vineri dimineata, iar situatia nu s-a remediat decat duminica seara, conform situatiei serviciilor, de pe site-ul ING, insa unii clienti ai bancii au continuat sa se planga ca nu-si pot deschide aplicatia sau ca nu pot folosi unele functii si pe parcursul ultimelor doua zile.

Ieri, un cititor client ING ne-a semnalat ca aplicatia HomeBank nu doar ca nu se deschidea, dar si bloca utilizarea telefonului, iar alt cititor s-a plans ca i s-a triplat (inregistrat de trei ori) o plata facuta in HomeBank, in interfata web. (vezi aici detalii)

ING Bank nu a anuntat despre aceste probleme nici pe contul sau Facebook, nici printr-un comunicat, iar clientii sai s-au plans ca nici ei nu au fost notificati de catre banca, astfel incat sa evite situatii neplacute.

In schimb, ING anunta, chiar in timp ce serviciul INGPay figureaza ca fiind “partial indisponibil pentru o parte dintre utilizatori”, ca cel responsabil de aceasta problema, Razvan Sighinas, Chief Information Officer @ING, este speaker la o conferinta: “va vorbi despre Digital Transformation in the Banking Industry”. (LOL)

“Mai bine si-ar da demisia. Este degeaba acolo unde”, a comentat cineva, pe Facebook. 

“E simplu la ING”. De ce? Pentru ca nimic nu merge. Voi chiar nu-i puteti da afara pe aia de la IT si sa angajati niste oameni competenti?” intreaba alcineva.

(stire in curs de actualizare)

Comentarii

Nu există comentarii pentru această știre.

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: Ultima Ora

ING se află printre cele 5 bănci prin care poți face transferuri instant cu cod QR

Transfond a anunțat că ING Bank se află printre cele cinci bănci prin aplicațiile cărora se pot face transferuri de bani instant printr-un cod QR generat în aplicațiile bancare, alături... detalii

BCR devine a cincea banca prin care poti face transferuri instant cu cod QR

BCR devine a cincea bancă, alaturi de CEC Bank, ING Bank, Libra Bank si BRD, prin care se pot face transferuri instant cu scanarea unui cod QR generat în aplicația... detalii

BNR modifică regulamentul privind raportarea datornicilor la CRC

Regulamentul privind raportarea persoanelor fizice și juridice cu datorii de peste 20.000 de lei la bănci și IFN-uri în Centrala Riscului de Credit (CRC) administrată de Banca Națională a României... detalii

Aplicația Raiffeisen Smart Mobile are probleme de funcționare

Aplicația Raiffeisen Smart Mobile are probleme de funcționare, conform sesizărilor primite de la cititori. „Vreau să-mi schimb PIN-ul cardului din aplicația Raiffeisen, dar nu pot, de ce?”, întreabă o cititoare,... detalii