Mai multi clienti ne-au sesizat ca BRD Groupe Societe Generale le-a blocat conturile, fara sa-i avertizeze, pentru neactualizarea datelor personale.
Potrivit BRD, “clientul este anuntat sa vina la banca pentru actualizare. Din momentul notificarii, are 3 luni de zile ca sa isi actualizeze datele personale.”
Cu toate acestea, unii clienti ai BRD se plang ca le-au fost blocate conturile fara sa fie avertizati. Mai mult, conturile le-au ramas inactive chiar si dupa actualizarea datelor personale.
“Doamna se uita pe monitor dupa ce i-am dat buletinul, tasteaza ceva si imi spune ca datele sunt actualizate si in maxim 48 de ore contul se va debloca. Trece weekendul si verific iarasi dar contul tot blocat este, intru iarasi in banca, dau de aceeasi femeie si imi spune ca nu am semnat ceva acte, le semnez si astept. Miercuri, contul tot blocat este. Vorbesc iarasi cu acea individa si imi spune sa mai astept ca sunt multe cereri.
Precizez ca nu mi-am schimbat datele, nu mi-am schimbat numele, nu am schimbat buletinul, adresa, permisul, femeia, etc, doar masina.
Ce sanse am daca le fac plangere penala celor de la BRD pentru sechestru pe bani?”, se plange un cititor (vezi aici detalii).
Alt client reclama ca BRD nu l-a contactat telefonic sau prin e-mail inainte de a-i bloca contul, astfel ca nu a putut sa-si achite facturile si alte rate la banca si nici sa se deplaseze cu masina, dat fiind ca dupa actualizarea datelor contul a ramas in continuare blocat mai multe zile.
Altcineva ne-a sesizat ca BRD i-a blocat contul, fara sa fie avertizat, iar pentru deblocare i se cere numărul de rezidență fiscală din alta tara. (vezi aici detalii)
Plățile cu telefonul printr-un cod QR au debutat în România în urmă cu 12 ani, la finalul lui 2013, printr-un proiect al Garanti Bank și firma suedeză Seamless, la bezinăriile... detalii
Apropierea vacanțelor și înmulțirea tranzacțiilor online conduc la creșterea tentativelor de fraudă și atacurilor de phishing. Metodele sunt diverse: conturile bancare ale consumatorilor sunt atacate prin conturi false pe rețelele... detalii
CEC Bank oferă alternative de economisire mai avantajoase clienților săi și lansează un depozit în lei pentru persoane fizice, cu rata fixă a dobânzii superioară, de 6,10%, pe termen de... detalii
De ce vorbim mult de creșteri de taxe și puțin de tăieri de cheltuieli și restructurări? Din două motive principale, presupun: 1. Este mult mai ușor și mai rapid să... detalii