Clientii Bancpost au fost supusi miercuri, 07 ianuarie 2009 unei tentative de frauda prin intermediul E-mail-ului, prin metoda phishing, a anuntat banca. (Vezi detalii in documentul atasat)rnrnBancpost reaminteste clientilor sai ca banca nu trimite niciodata e-mail-uri sau SMS-uri prin care solicita accesarea unor adrese URL sau link-uri pentru conectarea la Fastbanking, ori pentru a le cere informatii referitoare la nume de utilizator, parola, numar card, PIN card sau data expirarii acestuia. rnrnModalitatea de fraudare cunoscuta sub numele de phishing consta in transmiterea de mesaje electronice catre utilizatori de e-mail prin care li se solicita acestora date personale de identificare bancara. rnrnUn mesaj de acest tip a fost transmis in data de 07 ianuarie a.c. ca venind din partea Bancpost si solicita accesarea unui link catre o pagina web asemanatoare cu aplicatia de internet banking a bancii in scopul transmiterii datelor personale ale cardului (numar card, PIN card, data expirarii). rnrnDesi s-au facut toate demersurile ca site-ul respectiv sa fie inchis, exista posibilitatea ca tentativa de fraudare se se repete. Ii avertizam pe clientii Bancpost sa nu dea curs nici unei solicitari prin care li se cere sa furnizeze date bancare personale confidentiale.rnrnMentionam ca securitatea sistemului Fastbanking nu a fost afectata nici un moment.rnrnPentru detalii suplimentare, nu ezitati sa ne contactati la numarul de telefon: +40 21 308 54 60 sau sa ne trimiteti intrebarile dumneavoastra la adresa fastbanking@bancpost.ro.rn
Nu există comentarii pentru această știre.
"BRD Finance ne-a dat viața peste cap", mi-a spus soția unui fost client al BRD Finance, cu cancer de colon și patru operații, care a ajuns acum să fie executat... detalii
De Black Friday se fac multe tranzacții online, astfel încât crește riscul de a fi păcăliți de escroci care încearcă să ne fure banii din conturi. CSALB ne oferă câteva... detalii
Un cititor se plânge că nu poate face plata anticipată a creditului din aplicația YOU BRD, o opțiune recent introdusă de bancă: "Nu pot face plata pentru rambursare anticipată." Este... detalii
TBI Bank nu respectă legea contractelor de credit, OUG 50/2010, care prevede că un credit poate fi rambursat atât în rate egale, cât și descrescătoare. „Produsele de creditare tbi bank... detalii
Ce este încrederea, dacă nu o vulpe șireată?
Provident în 2024: profit, credite, reclamații, rata de neperformanță
Mokka răspunde la întrebările despre cumpărăturile tip BNPL
Provident a raportat la Biroul de Credit peste 140.000 de restanțieri la împrumuturi
Băncile sunt timide cu inteligența artificială
Executarea silită poate fi anulată printr-un angajament de plată
Ce poți să faci dacă ești executat silit de bancă?
Ce răspunde Poșta, întrebată de ce promovează criptomonede în loc să emită carduri
Banii din salariu trebuie împărțiți astfel: 50% pentru cheltuielile familiei, 30% pentru distracție, 20% pentru economii
Cum recunoști o tentativă de fraudă: banca nu îți trimite niciodată linkuri către site-uri sau aplicații