ACTUALIZARE
CEC Bank a anuntat, la ora 18:30, ca problema nefunctionarii cardurilor de pe parcursul zilei a fost remediata:
“Vă informăm că problemele au fost remediate și tranzacțiile cu cardurile CEC Bank funcționează normal atât la nivelul rețelei de ATM-uri, cât și la comercianți.
Vă mulțumim pentru înțelegere și le cerem scuze încă o dată clienților noștri pentru disconfortul creat!”
Anuntul CEC Bank de la ora 16:
În acest moment, tranzacţiile efectuate cu cardurile CEC Bank la ATM-uri și la comercianți funcţionează cu întreruperi, motiv pentru care ne cerem scuze clienților noștri pentru disconfortul creat, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga:
Până la remedierea problemelor, clienții pot efectua operațiuni prin platformele de internet și mobile banking și pot retrage bani din cont de la ghișeul băncii, fără comision de retragere numerar.
În plus, banca a decis să prelungească programul de astăzi al unităților sale până la ora 17:30 (pot apărea unele excepții în unele agenții). Lista cu toate unitățile băncii poate fi consultată pe site-ul băncii, la adresa: https://www.cec.ro/sucursale
Clienții băncii vor fi informați imediat ce problemele vor fi remediate.
Nu există comentarii pentru această știre.
BCR și-a anunțat clienții că le oferă temporar, până în 28 mai, un curs valutar mai bun la euro, prin aplicația George: "Știm că, în vremuri imprevizibile, orice mic avantaj... detalii
Asociația de Leasing și Credit de Consum din România (ALCCR) –(fostă ALB România), cea mai importantă organizație profesională care reprezintă industriile de leasing financiar și credit de consum din România,... detalii
Home Bank, aplicația ING Bank, a avut probleme de funcționare, conform plângerilor primite de la cititori. O parte dintre clienții băncii nu au putut folosi aplicația pe parcursul ultimelor 2... detalii
BCR și-a majorat semnificativ, cu 41%, stocul de credite de consum acordate populației în primul trimestru al acestui an. Creditele ipotecare aprobate de BCR au avansat într-un ritm mai lent,... detalii