ACTUALIZARE
CEC Bank a anuntat, la ora 18:30, ca problema nefunctionarii cardurilor de pe parcursul zilei a fost remediata:
“Vă informăm că problemele au fost remediate și tranzacțiile cu cardurile CEC Bank funcționează normal atât la nivelul rețelei de ATM-uri, cât și la comercianți.
Vă mulțumim pentru înțelegere și le cerem scuze încă o dată clienților noștri pentru disconfortul creat!”
Anuntul CEC Bank de la ora 16:
În acest moment, tranzacţiile efectuate cu cardurile CEC Bank la ATM-uri și la comercianți funcţionează cu întreruperi, motiv pentru care ne cerem scuze clienților noștri pentru disconfortul creat, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga:
Până la remedierea problemelor, clienții pot efectua operațiuni prin platformele de internet și mobile banking și pot retrage bani din cont de la ghișeul băncii, fără comision de retragere numerar.
În plus, banca a decis să prelungească programul de astăzi al unităților sale până la ora 17:30 (pot apărea unele excepții în unele agenții). Lista cu toate unitățile băncii poate fi consultată pe site-ul băncii, la adresa: https://www.cec.ro/sucursale
Clienții băncii vor fi informați imediat ce problemele vor fi remediate.
Nu există comentarii pentru această știre.
Transfond a anunțat că ING Bank se află printre cele cinci bănci prin aplicațiile cărora se pot face transferuri de bani instant printr-un cod QR generat în aplicațiile bancare, alături... detalii
BCR devine a cincea bancă, alaturi de CEC Bank, ING Bank, Libra Bank si BRD, prin care se pot face transferuri instant cu scanarea unui cod QR generat în aplicația... detalii
Regulamentul privind raportarea persoanelor fizice și juridice cu datorii de peste 20.000 de lei la bănci și IFN-uri în Centrala Riscului de Credit (CRC) administrată de Banca Națională a României... detalii
Aplicația Raiffeisen Smart Mobile are probleme de funcționare, conform sesizărilor primite de la cititori. „Vreau să-mi schimb PIN-ul cardului din aplicația Raiffeisen, dar nu pot, de ce?”, întreabă o cititoare,... detalii