BRD Societe Generale a avut ieri probleme timp de mai multe ore cu cu preluarea apelurilor telefonice in call center-ul sau, situatia fiind remediata in jurul orei 17, conform unui anunt al bancii pe Facebook.
Clientii bancii nu au putut suna la telefoanele dedicate: +4 021 302 6161 (apelabil din orice rețea, TELVERDE 0800 803 803 (gratuit, disponibil doar în rețeaua fixă Telekom România), *BANCA *22622.
Recent, BRD a intampinat dificultati de operare si cu aplicatia de internet/mobile banking, myBRD, care nu a putut fi accesata de utilizatori (vezi aici detalii).
Nu există comentarii pentru această știre.
CEC Bank oferă alternative de economisire mai avantajoase clienților săi și lansează un depozit în lei pentru persoane fizice, cu rata fixă a dobânzii superioară, de 6,10%, pe termen de... detalii
Banca Transilvania și Mastercard lansează campania BT x Mastercard te duc la Pirelli Gran Premio D’Italia 2025 alături de Echipa McLaren Formula 1 pentru deținătorii de carduri care realizează plăți... detalii
Libra Bank a transmis clienților o avertizare privind un nou tip de fraudă cu facturi: "Naiv SRL a primit o factură aparent obișnuită de la un partener de încredere, cu o relație... detalii
Clienții Alpha Bank vor mai putea folosi conturile, cardurile, aplicația și alte servicii până în 14 august. Ulterior, dacă acceptă, ei vor fi transferați la Unicredit, cea care a cumpărat... detalii