BRD Societe Generale a anuntat ca are probleme cu aplicatia de internet/mobile banking myBRD, care nu poate fi accesata de utilizatori.
Iata anuntul BRD, postat pe pagina sa Facebook, in jurul orei 16:
“Stimați clienți,
Momentan, o parte dintre utilizatorii serviciilor de Internet și Mobile Banking, MyBRD Net si MyBRD Mobile, întâmpină dificultăți în accesarea serviciilor.
Echipele noastre tehnice lucrează cu prioritate pentru remedierea acestor disfuncționalități în accesarea serviciului.
Vă cerem scuze pentru inconvenientele generate și vă mulțumim pentru înțelegere. Vă vom ține la curent cu evoluția situației.”
ACTUALIZARE
In jurul orei 17, BRD a anuntat ca “situația a fost remediată, accesul la serviciile MyBRD se face acum în mod normal. Vă mulțumim pentru răbdare!”
Nu există comentarii pentru această știre.
Transfond a anunțat că ING Bank se află printre cele cinci bănci prin aplicațiile cărora se pot face transferuri de bani instant printr-un cod QR generat în aplicațiile bancare, alături... detalii
BCR devine a cincea bancă, alaturi de CEC Bank, ING Bank, Libra Bank si BRD, prin care se pot face transferuri instant cu scanarea unui cod QR generat în aplicația... detalii
Regulamentul privind raportarea persoanelor fizice și juridice cu datorii de peste 20.000 de lei la bănci și IFN-uri în Centrala Riscului de Credit (CRC) administrată de Banca Națională a României... detalii
Aplicația Raiffeisen Smart Mobile are probleme de funcționare, conform sesizărilor primite de la cititori. „Vreau să-mi schimb PIN-ul cardului din aplicația Raiffeisen, dar nu pot, de ce?”, întreabă o cititoare,... detalii