BRD Societe Generale a anuntat ca are probleme cu aplicatia de internet/mobile banking myBRD, care nu poate fi accesata de utilizatori.
Iata anuntul BRD, postat pe pagina sa Facebook, in jurul orei 16:
“Stimați clienți,
Momentan, o parte dintre utilizatorii serviciilor de Internet și Mobile Banking, MyBRD Net si MyBRD Mobile, întâmpină dificultăți în accesarea serviciilor.
Echipele noastre tehnice lucrează cu prioritate pentru remedierea acestor disfuncționalități în accesarea serviciului.
Vă cerem scuze pentru inconvenientele generate și vă mulțumim pentru înțelegere. Vă vom ține la curent cu evoluția situației.”
ACTUALIZARE
In jurul orei 17, BRD a anuntat ca “situația a fost remediată, accesul la serviciile MyBRD se face acum în mod normal. Vă mulțumim pentru răbdare!”
Nu există comentarii pentru această știre.
Banca Transilvania și Mastercard lansează campania BT x Mastercard te duc la Pirelli Gran Premio D’Italia 2025 alături de Echipa McLaren Formula 1 pentru deținătorii de carduri care realizează plăți... detalii
Libra Bank a transmis clienților o avertizare privind un nou tip de fraudă cu facturi: "Naiv SRL a primit o factură aparent obișnuită de la un partener de încredere, cu o relație... detalii
Clienții Alpha Bank vor mai putea folosi conturile, cardurile, aplicația și alte servicii până în 14 august. Ulterior, dacă acceptă, ei vor fi transferați la Unicredit, cea care a cumpărat... detalii
Banca Transilvania acordă o nouă finanțare verde, de 20 de milioane de euro, companiei STC Partners, pentru dezvoltarea ansamblului rezidențial Quartier Ferdinand, aflat în centrul Bucureștiului, anunță banca într-un comunicat,... detalii