Banca Transilvania isi cere scuze pentru problemele cu functionarea cardurilor

Autor:

Bancherul.ro
2024-06-06 06:11

Banca Transilvania isi cere scuze pentru problemele cu functionarea cardurilor si aplicatiilor pe parcursulul a aproximativ 2 ore in data de 4 iunie:

“Dragi clienți,

În cursul zilei de ieri, o parte din sistemele, aplicațiile și cardurile BT au funcționat cu întreruperi și știm că asta a cauzat disconfort și probleme clienților noștri. Înțelegem impactul acestui incident în viața și activitatea clienților noștri și ne pare rău pentru această situație.

Fiind cea mai mare bancă din România și principalul procesator de plăți la nivel național, suntem conștienți de responsabilitatea asigurării unor sisteme performante și vrem să reiterăm angajamentul nostru de a oferi o experiență cât mai bună tuturor clienților noștri.

Investim mult și în permanență resurse financiare semnificative în infrastructură, sisteme și în resursele de specialitate ale băncii, și asta ne-a permis să remediem într-un interval de timp relativ scurt problemele apărute.

Ne pare rău și ne cerem scuze atât pentru situația de ansamblu, cât și pentru neplăcerile cauzate clienților noștri.

Banca Transilvania”, este mesajul publicat ieri de banca pe Facebook.

Comentarii

Nu există comentarii pentru această știre.

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: Ultima Ora

ING se află printre cele 5 bănci prin care poți face transferuri instant cu cod QR

Transfond a anunțat că ING Bank se află printre cele cinci bănci prin aplicațiile cărora se pot face transferuri de bani instant printr-un cod QR generat în aplicațiile bancare, alături... detalii

BCR devine a cincea banca prin care poti face transferuri instant cu cod QR

BCR devine a cincea bancă, alaturi de CEC Bank, ING Bank, Libra Bank si BRD, prin care se pot face transferuri instant cu scanarea unui cod QR generat în aplicația... detalii

BNR modifică regulamentul privind raportarea datornicilor la CRC

Regulamentul privind raportarea persoanelor fizice și juridice cu datorii de peste 20.000 de lei la bănci și IFN-uri în Centrala Riscului de Credit (CRC) administrată de Banca Națională a României... detalii

Aplicația Raiffeisen Smart Mobile are probleme de funcționare

Aplicația Raiffeisen Smart Mobile are probleme de funcționare, conform sesizărilor primite de la cititori. „Vreau să-mi schimb PIN-ul cardului din aplicația Raiffeisen, dar nu pot, de ce?”, întreabă o cititoare,... detalii