Banca Transilvania are o campanie promotionala la credite, carduri, asigurari, abonamentele la festivaluri

Autor:

Bancherul.ro
2024-02-29 12:50

Banca Transilvania anunță o nouă campanie de shopping bancar online, Sfatul Babelor, care are loc în perioada 29 februarie – 9 martie, conform unui comunicat al bancii, in care se adauga:

Campania vine cu reduceri, beneficii și gratuități la credite, carduri de cumpărături, asigurări și leasing, dar și cu discount-uri la abonamente pentru festivalurile anului, Untold, Electric Castle și Nostalgia.

Conceptul campaniei este inspirat de sărbătoarea românească Babele, conform căreia românii își aleg o zi din perioada 1 – 9 martie, pentru a fi baba lor, ca indiciu al auspiciilor anului.

Detaliile ofertei:

• Cardurile de cumpărături Star Forte și Gold: 150 de lei cadou în puncte Star. Cardurile au un design nou, lansat în acest an.

• Cardurile de călătorii BT Flying Blue Classic și Premium: până la 4.000 Mile de bun venit (2.000 pentru Classic, 4.000 pentru Premium), precum și posibilitatea de a câștiga bilete de avion cu destinațiile Zanzibar și Londra;

• Credit de nevoi personale: dobândă fixă între 7,8% și 18,1%, redusă de la 8,4% și 18,5%, zero comision de analiză și cu asigurare de viață și șomaj;

• Credit imobiliar cu dobândă fixă introductorie pe 3 ani: 5,85%, zero comision de analiză și fără taxe de evaluare;

• Credit imobiliar cu dobândă fixă introductorie pe 5 ani: 5,9%, zero comision de analiză și fără taxe de evaluare;

• Overdraft: 9,47% dobândă variabilă (IRCC + 3,50%), redusă de la 14% (pentru persoanele care primesc venitul în cont BT; 17%/an pentru cei care nu primesc venitul în cont BT);

• Leasing auto: pentru persoanele fizice, 8,9%/an dobândă fixă (redusă de la 13,25%/an), iar pentru companii, 3,1%/an dobândă + EURIBOR 6M (redusă de la 3,80%/an dobândă + EURIBOR 6M).

Banca Transilvania este promotorul campaniilor de shopping bancar online în România, lansate acum zece ani.

Banca Transilvania este cea mai mare bancă din România și din sud-estul Europei. Ca bancă universală, acoperă toate segmentele de clienți și linii de business din sectorul financiar.

Are peste 21% cotă de piață, 4 milioane de clienți, peste 10.000 de angajați, soluții de online banking și 500 de sedii în 180 de localități.

Valoarea brandului Banca Transilvania a depășit pragul de 500 de milioane USD și a intrat în top 300 în Brand Finance Banking 500, 2023. De asemenea, este în Top 10 Strongest Banking Brands Worldwide, cu un brand rating AAA+.

Comentarii

De la: ??????Subiect:

?

Comentariu:

@ ,,Ziariști bogați din scris, Care-au dat condei la lins Celor care și-au dorit Funcții , banii, sefi de partid, S? conduc? mai rapid Pe cei care s-au suit În vehicul de partid, Spre apus și infint Și mai rar spre r?s?rit, Într-un ritm care-n dr?cit, Adun? ce-i de g?sit !' ,?

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: Profil

Banca Transilvania anunță o creștere semnificativă a operațiunilor

Banca Transilvania anunță, într-un comunicat, că operațiunile băncii au înregistrat o creștere semnificativă în primul trimestru al anului: +16% la numărul tranzacțiilor clienților persoane fizice și companii, față de primul... detalii

Aplicația BT Go va înlocui BT24 și NeoBT pentru firme

Aplicația BT Go va înlocui treptat BT24 și NeoBT pentru firme. Migrarea clienților a început înianuarie 2025 și are loc în etape până la finalul anului, conform unui comunicat al... detalii

BRD și-a crescut creditele cu 21%, iar depozitele cu doar 5%

BRD și-a majorat creditele acordate populației și firmelor cu 21% în primul trimestru al anului, în timp ce depozitele au avansat într-un ritm mult mai scăzut, de numai 5%. Valoarea... detalii

Libra Bank și-a majorat depozitele într-un ritm dublu față de credite

Libra Internet Bank și-a majorat depozitele într-un ritm dublu comparativ cu creditele în 2024, conform comunicatului băncii privind rezultatele financiare din 2024: Rezultate 2024 Libra Internet Bank: profit 270 milioane... detalii