Aplicația Raiffeisen Smart Mobile are probleme de funcționare, conform sesizărilor primite de la cititori.
„Vreau să-mi schimb PIN-ul cardului din aplicația Raiffeisen, dar nu pot, de ce?”, întreabă o cititoare, la Intreaba Banca.
Problemele au apărut după ultima actualizare a aplicației, conform informațiilor primite de la un angajat al băncii.
Acesta ne-a oferit soluția pentru rezolvarea problemei cu aplicația Raiffeisen: ștergerea aplicației din telefon și reinstalarea acesteia.
O altă recomandare oferită de bancă, pe pagina Facebook, este “sa stergi datele, sa golesti memoria cache a aplicatiei, iar ulterior sa te loghezi din nou.
Astfel, te rugam sa urmezi pasii urmatori: Settings > Applications > Smart Token/Smart Mobile > Clear Data + Clear Cache.
iOS: Settings > IPhone storage > Apps > Offload app data.
In cazul in care urmezi pasii dar eroarea persista, pentru verificarea situatiei, te rugam sa te adresezi serviciului de relatii cu clientii, de pe numarul de telefon declarat bancii, la *2000 sau din strainatate la 004021 306.30.02.”
Unii clienți ai băncii s-au plâns de alte probleme ale aplicației Smart Mobile:
Raiffeisen a răspuns: “De la ultima actualizare a aplicatiei Smart Mobile, am imbunatatit semnificativ modul de logare.
In ceea ce priveste deconectarea din Smart Mobile, intoarcerea in ecranul initial este un comportament intalnit pentru aplicatii.
Totusi, vom incerca sa aducem optimizari in acest sens si iti multumim pentru feedback.”
Nu există comentarii pentru această știre.
Tot mai multe persoane economisesc prin intermediul fondurilor de investiții administrate de BT Asset Management folosind BT Pay, în șapte luni de la anunțarea lansării funcționalității aplicației fiind atinse următoarele... detalii
BCR și-a anunțat clienții că le oferă temporar, până în 28 mai, un curs valutar mai bun la euro, prin aplicația George: "Știm că, în vremuri imprevizibile, orice mic avantaj... detalii
Asociația de Leasing și Credit de Consum din România (ALCCR) –(fostă ALB România), cea mai importantă organizație profesională care reprezintă industriile de leasing financiar și credit de consum din România,... detalii
Home Bank, aplicația ING Bank, a avut probleme de funcționare, conform plângerilor primite de la cititori. O parte dintre clienții băncii nu au putut folosi aplicația pe parcursul ultimelor 2... detalii