Cardurile Bancpost vor mai putea fi folosite doar pana la 1 ianuarie 2018, pentru ca in 31 decembrie 2018 va avea loc integrarea Bancpost in Banca Transilvania (BT), anunta banca intr-un comunicat.
Din 3 ianuarie 2019, fostii clienti Bancpost vor putea folosi cardurile primite de la BT.
Comunicatul Bancii Transilvania (BT)
Clienții Bancpost au la dispoziție patru modalități pentru a afla de unde pot prelua cardul BT, şi anume:
Apelând una dintre echipele Call Center ale celor două bănci:
o BT: 0800 800 881; +040 264 30 80 50; btbancpost@btrl.ro;
o Bancpost: 0800 110 200 sau 021 30 20 789, infocenter@bancpost.ro – contacte valabile până în 2 ianuarie 2019, inclusiv.
Trimițând un SMS cu textul CARD la numărul 1834;
De la sediile Băncii Transilvania;
Din informarea primită poştal, la domiciliu.
Cardurile BT pentru clienții Bancpost au fost distribuite la începutul lunii octombrie a.c. către cele aproape 500 de sedii ale Băncii Transilvania, spre o parte dintre unitățile Bancpost, respectiv prin curierat rapid.
Cardurile BT pot fi folosite de clienții Bancpost începând cu 3 ianuarie 2019:
Odată cu intrarea în posesia cardului BT, acesta trebuie activat la bancomatele Băncii Transilvania cu ajutorul codului primit prin SMS.
Cardurile Bancpost vor putea fi folosite până inclusiv în 1 ianuarie 2019.
Detalii despre carduri şi alte produse şi servicii corespondente Bancpost – BT, Oferta de bun venit la BT, ghidul pentru clienții Bancpost, generatorul de IBAN etc. pot fi consultate online, pe siteul Băncii Transilvania, accesând www.bancatransilvania.ro/bunvenit-clienti-bancpost.
Integrarea Bancpost în Banca Transilvania este în derulare, iar până la finalul anului activitatea celor două bănci este separată.
Fuziunea BT – Bancpost va avea loc în 31 decembrie 2018.
Transfond a anunțat că ING Bank se află printre cele cinci bănci prin aplicațiile cărora se pot face transferuri de bani instant printr-un cod QR generat în aplicațiile bancare, alături... detalii
BCR devine a cincea bancă, alaturi de CEC Bank, ING Bank, Libra Bank si BRD, prin care se pot face transferuri instant cu scanarea unui cod QR generat în aplicația... detalii
Regulamentul privind raportarea persoanelor fizice și juridice cu datorii de peste 20.000 de lei la bănci și IFN-uri în Centrala Riscului de Credit (CRC) administrată de Banca Națională a României... detalii
Aplicația Raiffeisen Smart Mobile are probleme de funcționare, conform sesizărilor primite de la cititori. „Vreau să-mi schimb PIN-ul cardului din aplicația Raiffeisen, dar nu pot, de ce?”, întreabă o cititoare,... detalii