Clientii ING ne-au sesizat faptul ca serviciul de internet banking al ING, denumit Homebank, nu functioneaza de aproximativ 5-6 ore, dupa ce in zilele trecute au avut, de asemenea, probleme in procesarea tranzactiilor.
Initial, aplicatia functiona greoi, dupa care clientii nu au mai putut sa o utilizeze deloc, ceea ce reprezinta o mare frustrare, fireste, pentru cei care aveau de facut plati urgente. La fel cum se intampla si cu un card care nu functioneaza atunci cand esti la casa la supermarket sau in alt loc.
Aici se face diferenta intre serviciile de calitate ale bancilor. Practic toate au acelasi tip de card si internet banking, insa cele mai bune raman nu cele mai frumoase sau cele mai ieftine, ci mai ales cele mai fiabile, care functioneaza ireprosabil, fara probleme.
ING spune ca in prezent se lucreaza la remedierea situatiei si spera sa nu dureze foarte mult.
BCR și-a majorat semnificativ, cu 41%, stocul de credite de consum acordate populației în primul trimestru al acestui an. Creditele ipotecare aprobate de BCR au avansat într-un ritm mai lent,... detalii
Transfond a anunțat că ING Bank se află printre cele cinci bănci prin aplicațiile cărora se pot face transferuri de bani instant printr-un cod QR generat în aplicațiile bancare, alături... detalii
BCR devine a cincea bancă, alaturi de CEC Bank, ING Bank, Libra Bank si BRD, prin care se pot face transferuri instant cu scanarea unui cod QR generat în aplicația... detalii
Regulamentul privind raportarea persoanelor fizice și juridice cu datorii de peste 20.000 de lei la bănci și IFN-uri în Centrala Riscului de Credit (CRC) administrată de Banca Națională a României... detalii