Clientii ING ne-au sesizat faptul ca serviciul de internet banking al ING, denumit Homebank, nu functioneaza de aproximativ 5-6 ore, dupa ce in zilele trecute au avut, de asemenea, probleme in procesarea tranzactiilor.
Initial, aplicatia functiona greoi, dupa care clientii nu au mai putut sa o utilizeze deloc, ceea ce reprezinta o mare frustrare, fireste, pentru cei care aveau de facut plati urgente. La fel cum se intampla si cu un card care nu functioneaza atunci cand esti la casa la supermarket sau in alt loc.
Aici se face diferenta intre serviciile de calitate ale bancilor. Practic toate au acelasi tip de card si internet banking, insa cele mai bune raman nu cele mai frumoase sau cele mai ieftine, ci mai ales cele mai fiabile, care functioneaza ireprosabil, fara probleme.
ING spune ca in prezent se lucreaza la remedierea situatiei si spera sa nu dureze foarte mult.
CEC Bank oferă alternative de economisire mai avantajoase clienților săi și lansează un depozit în lei pentru persoane fizice, cu rata fixă a dobânzii superioară, de 6,10%, pe termen de... detalii
Banca Transilvania și Mastercard lansează campania BT x Mastercard te duc la Pirelli Gran Premio D’Italia 2025 alături de Echipa McLaren Formula 1 pentru deținătorii de carduri care realizează plăți... detalii
Libra Bank a transmis clienților o avertizare privind un nou tip de fraudă cu facturi: "Naiv SRL a primit o factură aparent obișnuită de la un partener de încredere, cu o relație... detalii
Clienții Alpha Bank vor mai putea folosi conturile, cardurile, aplicația și alte servicii până în 14 august. Ulterior, dacă acceptă, ei vor fi transferați la Unicredit, cea care a cumpărat... detalii