“Locuiesc in orasul Santana, judetul Arad. Avem si noi aici o sucursala BANCA TRANSILVANIA unde ma duc si eu sa fac diferite plati…, ceea ce MA DERANJEAZA este ATITUDINEA TOTAL NEADECVATA a unor functionari fata de client, IN SPECIAL A DOAMNEI casier MARIANA VUJDEU, care este FOARTE RECALCITRANTA si SE ADRESEAZA INADECVAT CLIENTULUI: ” MA!, TU!, HI!”,…etc.
Nu stiu daca ESTE NORMAL SA FIM TRATATI ASTFEL…!?! Mentionez faptul ca dupa cum am inteles, cam toti angajatii SUCURSALEI sunt rude intre ei!?!…
A, era sa uit, in alta ordine de idei, sucursala se deschide la ora 09:00 AM, dar de fapt activitatea casierilor incepe doar dupa o ”COADA” de 30 de minute, DA, ati inteles bine la ora 09:30 AM, am patit chiar astazi.
In SPERANTA ca se va gasi o rezolvare si NE VOM APROPIA DE CIVILIZATIE, eu VA MULTUMESC SINCER SI ANTICIPAT!”
Nu există comentarii pentru această știre.
BCR și-a majorat semnificativ, cu 41%, stocul de credite de consum acordate populației în primul trimestru al acestui an. Creditele ipotecare aprobate de BCR au avansat într-un ritm mai lent,... detalii
Transfond a anunțat că ING Bank se află printre cele cinci bănci prin aplicațiile cărora se pot face transferuri de bani instant printr-un cod QR generat în aplicațiile bancare, alături... detalii
BCR devine a cincea bancă, alaturi de CEC Bank, ING Bank, Libra Bank si BRD, prin care se pot face transferuri instant cu scanarea unui cod QR generat în aplicația... detalii
Regulamentul privind raportarea persoanelor fizice și juridice cu datorii de peste 20.000 de lei la bănci și IFN-uri în Centrala Riscului de Credit (CRC) administrată de Banca Națională a României... detalii