Raiffeisen Bank isi informeaza clientii ca in noaptea de sambata, 12 noiembrie spre duminica, 13 noiembrie, in intervalul 23.00-03.00 serviciul Raiffeisen Online (Internet banking) si serviciul Smart Mobile (mobile banking) nu vor functiona, deoarece banca efectueaza o migrare controlata a aplicatiilor core-banking. De asemenea, sistemul de carduri si retelele bancii de ATM-uri si POS-uri vor fi afectate in noaptea de duminica 13 octombrie, pentru una pana la trei ore, in intervalul 00:00 si 3:00.rnrnNe cerem scuze tuturor clientilor nostri pentru eventualele neplaceri cauzate, spune banca intr-un comunicat.rnrnPentru asistenta, detinatorii de card pot suna la 021.323.95.42, utilizatorii serviciilor Smart Mobile si Raiffeisen Online la 021 306 5555 si 021 306 5556 sau pot trimite mesaje pe adresele de mail: centrala@raiffeisen.ro si online@raiffeisen.ro. Informatii despre toate produsele si serviciile oferite de Raiffeisen Bank se pot obtine gratuit, la numarul de telefon 0 800 802 02 02, sau pe www.raiffeisen.ro.
Nu există comentarii pentru această știre.
BCR și-a majorat semnificativ, cu 41%, stocul de credite de consum acordate populației în primul trimestru al acestui an. Creditele ipotecare aprobate de BCR au avansat într-un ritm mai lent,... detalii
Transfond a anunțat că ING Bank se află printre cele cinci bănci prin aplicațiile cărora se pot face transferuri de bani instant printr-un cod QR generat în aplicațiile bancare, alături... detalii
BCR devine a cincea bancă, alaturi de CEC Bank, ING Bank, Libra Bank si BRD, prin care se pot face transferuri instant cu scanarea unui cod QR generat în aplicația... detalii
Regulamentul privind raportarea persoanelor fizice și juridice cu datorii de peste 20.000 de lei la bănci și IFN-uri în Centrala Riscului de Credit (CRC) administrată de Banca Națională a României... detalii