Banca Comercială Română (BCR) informează publicul că unităţile sale teritoriale retail şi centrele de afaceri corporate nu vor avea program cu publicul în zilele de 25 si 26 decembrie a.c. si 1 si 2 ianuarie 2014.
In data de 24 decembrie a.c., unitatile vor lucra dupa programul normal iar pe 31 decembrie a.c. unitatile vor lucra cu clientii pana la orele 13:00.
BCR a luat toate măsurile pentru a asigura colectarea numerarului de la clienţii băncii. Totodată, va fi asigurată şi alimentarea cu cash a bancomatelor (ATM), a automatelor de schimb valutar (ASV) şi a maşinilor multifuncţionale (MFM) ce vor fi permanent la dispozitia clientilor, 24 de ore din 24, 7 zile din 7, inclusiv sarbatorile legale.
În această perioadă, deţinătorii de carduri BCR vor putea face plăţi la oricare dintre comercianţii care acceptă carduri, iar serviciul de Asistenţă de urgenţă pentru deţinătorii de carduri va fi disponibil 24 de ore din 24, ca de obicei. Clienţii BCR au la dispoziţie cea mai mare reţea naţională de ATM – circa 2.200 de bancomate.
Mai mult, clienţii băncii vor avea acces 24/7 la propriile resurse financiare şi vor putea să efectueze operaţiuni bancare:
– prin internet, utilizând Click 24 Banking BCR:
de la orice calculator, accesând 24banking.ro
de pe telefonul mobil, utilizând aplicaţiile dedicate pentru iPhone şi Android sau utilizând soluţia optimizată pentru telefoanele mobile, accesând m.24banking.ro
– prin telefon, utilizand Alo 24 Banking BCR (apel gratuit InfoBCR, la numărul 0800.801.BCR (0800.801.227) din orice reţea naţională, disponibil non-stop)
– prin serviciul Tranzactii Mobile BCR (apeland *183#)
prin intermediul echipamentelor de tip self service disponibile atât în zonele Easy 24 Banking sau la terţi.
În plus, clienţii care apelează InfoBCR vor beneficia non-stop de urmatoarele servicii:
– Suport Tehnic în utilizarea serviciilor de operatiuni bancare la distanţă (Alo si Click 24 Banking BCR, Tranzactii Mobile BCR);
Asistenţă de urgenţă pentru deţinătorii de carduri BCR;
– Informaţii personalizate si generale despre produsele şi serviciile BCR.
Numerele de telefon InfoBCR:
– 0800.801.BCR (0800.801.227), apelabil gratuit din orice reţea naţională sau +4021.407.42.00 apelabil din strainatate la tarif normal;
– 021/311.10.01 sau 021/311.02.16, apelabile din orice rețea din țara si din străinătate, la tarif normal.
Zonele Easy 24 Banking BCR vor fi disponibile tuturor posesorilor de carduri bancare. Easy 24 Banking BCR este o zonă amenajată în cadrul anumitor unităţi BCR, disponibila 24 de ore din 24, 100% automatizată, dotată cu echipamente ce permit efectuarea de operaţiuni bancare cu şi fără numerar.
Nu există comentarii pentru această știre.
BCR și-a majorat semnificativ, cu 41%, stocul de credite de consum acordate populației în primul trimestru al acestui an. Creditele ipotecare aprobate de BCR au avansat într-un ritm mai lent,... detalii
Transfond a anunțat că ING Bank se află printre cele cinci bănci prin aplicațiile cărora se pot face transferuri de bani instant printr-un cod QR generat în aplicațiile bancare, alături... detalii
BCR devine a cincea bancă, alaturi de CEC Bank, ING Bank, Libra Bank si BRD, prin care se pot face transferuri instant cu scanarea unui cod QR generat în aplicația... detalii
Regulamentul privind raportarea persoanelor fizice și juridice cu datorii de peste 20.000 de lei la bănci și IFN-uri în Centrala Riscului de Credit (CRC) administrată de Banca Națională a României... detalii